Αυτό
Σε αυτόν τον προεκλογικό αγώνα, περισσότερο ενδιαφέρον από την απουσία προγραμματικών δηλώσεων ουσίας από πολλούς, ίσως ακόμη περισσότερο και από τις γεμάτες αβρότητα αντιπαραθεσεις των τηλεοπτικων παραθυρων, πιο ενδιαφέρον και από τον επίλογο του δικομματισμού που απεύχομαι να είναι απλά επίλογος ονομαστών δυναστειών για να ακολουθήσουν οι επόμενες, είναι οι επικοινωνιακές στρατηγικές των κομμάτων. Αν υποθέσουμε ότι το παραπάνω τηλεοπτικό σποτ κερδίζει το βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου τα υπόλοιπα που πάνε; Πάνε εδώ
Βραβείο Α’ Αντρικου Ρολου, Αντώνης Σαμαράς
Σε αυτές τις εκλογές, ο Μεσσήνιος πολιτικός δοκίμασε τις υποκριτικές του ικανότητες εδώ
και εδώ
ενώ κατάφερε να σπάσει το ελληνικό ίντερνετ των παραπολιτικών και των viral κοινοτήτων με ένα “ερωτικό” αντανακλαστικό στο φόρτο εργασίας του.
Προσπάθησε πολύ να είναι καλός στις ερμηνείες του. Πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Ο Αντώνης Σαμαράς βγήκε από αυτή την τριλογία ένας άντρας κανονικός που λέει αλήθειες σε τρομαγμένους ανθρώπους και μετά φέρνει μια κανονικότητα με την αναφορά του στο σεξ. Αυτό εμπεριέχει ποικίλες ερμηνείες τις οποίες μπορειτε να αναζητησετε στο υπο έκδοση best seller “300 Aποχρώσεις Tου Κοινοβουλίου”.
Βραβείο Β’ Αντρικού Ρόλου, Παναγιώτης Καμμένος
Η στιγμή που πλησιάζει τον μικρό Έλληνα και τον καθησυχάζει είναι αυθόρμητη στην κινησιολογία της, σχεδον αληθινή. Το ότι συχνάζει εκεί που παίζουμε τρενάκια επίσης ενθουσίασε.
Βραβείο Πρωτοτυπου Σεναριου, Νεα Δημοκρατία
Η Νέα Δημοκρατία έκανε το δικό της αποκαλυπτικό σποτ με μια προσπάθεια αξιέπαινη για όσους αγαπούν την καταστροφολογία ή τον Τιτανικό ή μια οποιαδήποτε Καταιγίδα. Το σενάριο είναι εξαιρετικά δουλεμένο και μπράβο στην ομάδα που μπορεσε να δημιουργησει ένα τόσο ζοφερό μέλλον εκφοβίζοντας τον ψηφοφόρο.
Βραβείο Καλλιτεχνικής Διευθυνσης, Νεα Δημοκρατία
Ανοιχτό κάλεσμα στην κοινότητα των γραφιστών από τη μπλε παραταξη. Ωραία γραφικά. Μικρό, εύκολο και σύγχρονο, μια χορογραφία λευκής γραμμής σε μπλε φόντο.
Βραβείο Καφενείου, ΟΝΝΕΔ
Viral καταφερε να γίνει ο Βασιλάκης, ένας δημόσιος υπάλληλος από αυτούς που υπάρχουν αλλά φοράνε άλλα ρούχα και δεν πίνουν φραπε. Προτιμουν το freddo
Bραβείο 8ΒΙΤ, ΣΥΡΙΖΑ
Έξυπνο και ρετρό, το σποτ κλείνει το μάτι σε όσους μεγάλωσαν με παιχνίδια κονσόλας αρχαίας γενιάς, στοχοποιώντας τους 30αρηδες και 40αρηδες που έλιωναν στα ΖX Spectrum τους ή απλά όσες τις λένε Ελπίδα.
Βραβείο Παράδοσης, ΚΚΕ
Ξεκάθαρη επίκληση στο συναίσθημα ειδικά όσων αγαπούν την παλιά, λαική πενιά με κάτι από παλιό, λαικό περουβιανό τραγούδι.
Βραβείο Σκηνοθεσίας, ΣΥΡΙΖΑ
Στον αντίποδα της καταστροφολογίας κινήθηκε η βασική καμπάνια της Κουμουνδούρου επενδύοντας στην ελπίδα. Feel good συναίσθημα που θα μπορούσε να είναι και τρέιλερ του Παπακαλιάτη.
Βραβείο Τραγουδιού, ΑΝΕΛ
Χρώμα ελληνικό και δη κρητικό συνοδεια κοχλιών και tagline μάλλον ατυχο σαν επιλογή αφού παραφράζει το δυσοίωνο “αναγκαίο κακό”.
Βραβείο Ενδυματολογίας, ΠΑΣΟΚ
Το ΠΑΣΟΚ επένδυσε στο πράσινο. Σε πολλές αποχρώσεις, σε πολλά υλικά. Πράσινο όπως το χρώμα της φύσης και συμβολίζει την καλοτυχία, την υγεία, την ηρεμία και τη ζήλια. Πράσινο σαν αυτό που βελτιώνει την ταχύτητα του διαβάσματος και της αντίληψης, πράσινο σαν σύμβολο της γονιμότητας και ευφορίας, πράσινο που διακρίνεται για τις χαλαρωτικές του ιδιότητες και για το λόγο αυτό το σποτ είναι χαλαρό και πράσινο και απευθύνεται σε πράσινους και φυτά, τέλος.
Βραβείο Σκάλα του Μιλάνο, Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ
Σχολιασμός της εργασιακής αγοράς με μια υπερβολή λυρικότητας που έβγαλε κάτι απο δηθενιά έντεχνη σε πολλούς, σε άλλους πάλι όχι. Σχολιάστηκε περισσότερο από όσο θα περίμενε κανείς.
Βραβείο Τηλεοπτικής Σειράς, ΠΑΣΟΚ
Το Lost, τηλεοπτική σειρά που θα μείνει στην ιστορία σαν ένα αστείο εις βάρος του τηλεθεατή καθώς οι σεναριογραφοι δεν ήξεραν τι τους ξημέρωνε γράφοντας ό,τι να ΄ναι, προφανώς μεγάλωσε γενιές και γενιές συναδέλφων επικοινωνιολόγων. Ενας από αυτούς είναι στο ΠΑΣΟΚ ή στη διαφημιστική που ανέλαβε τις περιπέτειες στο Fantasy Island του μέλλοντος.
Βραβείο Λάτιν, Νεολαία ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Η επιλογή των Calle 13 από το Πουέρτο Ρίκο δίνουν μια νοτιοαμερικανική επίγευση στο μηδενικού κόστους αλλά πολύ μεγάλο -και γιατί;- προεκλογικό σποτ.
Βραβείο Κάπου Σε Ξέρω, ΠΟΤΑΜΙ
Το κόμμα που έδωσε αφορμή για αυτό το θεσμό μαζεύει όλο το χρήμα/βραβεία/ εμπνευση. Εδώ, ένας άλλος Βασιλάκης που όμως θα μπορούσε να είναι ο Βασιλάκης που πίνει φραπέ ενώ θα έπρεπε να πίνει freddo, αναρριχάται στα κυκλώματα. Η κοινή επιλογή ονόματος δείχνει ότι και κάποιος από το ΠΟΤΑΜΙ και κάποιος από την ΟΝΝΕΔ σκέφτηκε τον Βασιλάκη, ανήμερα Πρωτοχρονιά, στη γιορτή του.
Βραβείο Σκηνικού, ΠΟΤΑΜΙ
Το καφάσι μετουσιώνεται σε πολιτικό λόγο. Το καφάσι ήρθε στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας. Αυτή η είδηση δεν είναι βγαλμένη από το ΚΟΥΛΟΥΡΙ. Είναι βγαλμένη από τη ζωή
Βραβείο Μιούζικαλ, ΕΛ.ΛΑ.ΔΑ
Το κίνημα που υπόσχεται να είναι μια άλλη νότα στη μεταπελατειακή Ελλάδα, συνέθεσε το δικό του ύμνο για τις εκλογές που είναι πολύ μεγάλες για να της χωρέσει ο κοινός ανθρώπινος νους. Τραγουδιέται και καραόκε αν έχεις αποστηθίσει τα παρακάτω.
Στις εκλογές ψηφίζουμε το κίνημα ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α.
Ελληνική Λαϊκή Δημοκρατική Απελευθέρωση
Έμβλημα μας είναι ο Σωκράτης
Με τα εξής διδάγματα του
Πρώτον η αρετή είναι γνώση
Δεύτερον κανένας δεν θέλει να είναι κακός
Τρίτον να μην αδικούμε ακόμη κι όταν αδικούμεθα
Στις εκλογές ψηφίζουμε το κίνημα ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α.
Το σύνθημα μας είναι να αλλάξουμε τον κόσμο
Αλλάζοντας τον εαυτό μας
Με βασικές αρχές τη Δημοκρατία
Την ανιδιοτέλεια και την οικολογία
Στις εκλογές ψηφίζουμε το κίνημα ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α.
Πολιτική κάθαρση
Διάσωση απελευθέρωση Ελλάδα
Γεια σας αναζητητές της υγείας, της οικολογίας και της ελευθερίας
Στην υγειά μας βρε παιδιά.