Site icon NewsIT

The GREEN EXPERIENCE του CSE, εκδήλωση για το πράσινο Μάρκετινγκ

19.02.2010 | 11:04
The GREEN EXPERIENCE του CSE,  εκδήλωση για το πράσινο Μάρκετινγκ

Οι Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Εκδήλωση στο Κέντρο ΓΑΙΑ, αμφιθέατρο Άγγελος Γουλανδρής, έγινε στις 18 Φεβρουαρίου 2010, με παρουσία σημαντικών προσωπικοτήτων και διοργανωτή το Κέντρο Αειφορίας CSE, που ασχολείται με το πράσινο και κοινωνικά υπεύθυνο Marketing. Το CSE είναι ένας συμβουλευτικός οργανισμός, που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στην Εταιρική και Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και ΗΠΑ. Ένας οργανισμός κλιματικά ουδέτερος στις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα από το 2007 με πιστοποίηση του ελβετικού οργανισμού myclimate και εφαρμογές προγραμμάτων για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε οργανισμούς και εταιρείες σε περισσότερες από 18 χώρες. Ο κ.Νίκος Αυλώνας, διευθύνων Σύμβουλος CSE μίλησε για τη σημασία του Πράσινου Μάρκετινγκ, ενώ ο Καθηγητής Μάρκετινγκ Γιώργος Αυλωνίτης, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής και Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ εκτός από τον χαιρετισμό του στην εκδήλωση, παρουσίασε αποτελέσματα Έρευνας για το Πράσινο Μάρκετινγκ: Στάσεις, Αντιλήψεις και Συμπεριφορές των Ελλήνων Καταναλωτών.

Στην εκδήλωση έγιναν παρουσιάσεις πρακτικών Πράσινου Μάρκετινγκ από τις εταιρείες – χορηγούς, όπου συμμετείχαν. Ανάμεσα στους ομιλητές ο κ.Βλαχάκης (Διευθύνων Συμβ. “Αυγά Βλαχάκη), κ.Δάφνη Κόλλα (υπεύθυνη ΕΚΕ – Περιβαλλοντικής Διαχείρισης GAEA), κ.Μητράκου (Διευθύντρια Εταιρικής Φήμης και Επικοινωνίας Coca-Cola), κ.Περίσση (ΟΤΕ). Ενώ στο δεύτερο πάνελ συμμετείχαν οι: κ. Λεοντζάκος (Δ/ντης Στρατηγικής & Μάρκετινγκ ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ), η κ. Μαρία Λαζαρίμου CEO Advocate Burson/Marsteller, ο κ.Κων/νος Τσολακίδης (υποδιευθυντής Περιβαλλοντικών Ασφαλίσεων INTERAMERICAN). Το CSE διαθέτει ένα δίκτυο διεθνών συνεργατών σε όλον το κόσμο και παρέχουν μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που σχετίζονται με την εφαρμογή λύσεων για την Αειφόρο Ανάπτυξη, με κύριο σκοπό την ανάπτυξη των οργανισμών και την ενίσχυση της εταιρικής αξίας και φήμης τους. Προσφέρουν στοχευμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίας, αλλά και μέτρηση επιπτώσεων.

 

 

Γνώμη Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version