Αυτά είναι μερικά από όσα ειπώθηκαν
Messenger Business
Ο νέος τρόπος για να επικοινωνεί ο χρήστης με τις επιχειρήσεις απευθείας μέσα από την εφαρμογή του Messenger. Μέρος από το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας για τον Messenger, η οποία θα ανοίγει το API της σε τρίτους προγραμματιστές το Messenger Business θα είναι ο εξελιγμένος τρόπος παροχής υπηρεσιών στους πελάτες των επιχειρήσεων που αναζητούν online πληροφορίες, ή κάποιες επιπλέον διευκρινήσεις.
Επιπλέον μέσω αυτού ο πελάτης θα μπορεί να πραγματοποιεί αγορές, να χρησιμοποιεί την δυνατότητα live υποστήριξης κάνοντας chat με τις επιχειρήσεις και βέβαια, αν και δεν είναι επιβεβαιωμένο αν αυτή η υπηρεσία θα είναι ενσωματωμένη με τη λειτουργία πληρωμών που ξεκίνησε για τους χρήστες στην Αμερική την προηγούμενη μόλις εβδομάδα, κάτι μας λέει ότι θα είναι πολλά περισσότερα.
Μessenger Apps
Mέχρι τώρα ο διάλογος με τις ψηφιακές μας επαφές είχε περιοριστέι σε ανταλλαγή συνδε΄σμων, κάποια files, κάποια stickers, emojis κοκ. Ε είναι η στιγμή να γίνει η επαφή αυτή πολύ περισσότερα. Το Messenger γίνεται πλατφόρμα, ένα νέο, αυτονομο οικοσύστημα που θα μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε και να μοιραστούμε περιεχόμενο ανεξάρτητα από το News Feed μας.
Το Messenger App Store έχει ήδη περισσότερες από 40 διαθέσιμες third-party υπηρεσίες προς κατέβασμα ενώ από εχθές το Facebook έδωσε πλέον τη δυνατότητα στους developers να ξεκινήσουν το σχεδιασμό εφαρμογών για την πλατφόρμα, ώστε να εμπλουτιστεί ακόμη περισσότερο και το συντομότερο δυνατόν.
Η ζωή σε 360 μοίρες
Πλέον τα πολύ δημοφιλή αυτά βίντεο θα μπορούν να εμφανιστούν κανονικά στο χρονολόγιο του χρήστη και κάπως έτσι η εικονική πραγματικότητα θα είναι περισσότερο του βλέματος μας. Στα βίντεο αυτά θα έχουμε τηδυνατότητα να επιλέξουμε την ακριβή γωνία θέασης που επιθυμούμε αλληλεπιδρώντας μαζί τους με τη βοήθεια του κέρσορα -βλέπε Street View της Google.
Και βέβαια ο Ζούκερμπεργκ επιβεβαίωσε ότι αυτά τα βίντεο θα υποστηριχτούν και στο Oculus Rift -το σύστημα εικονικής πραγματικότητας που ανήκει στο Facebook από πέρσι.
Αυτά είναι μερικά από όλα όσα αλλάζουν στην πλατφόρμα με τα 1,4 δισεκατομμύρια χρήστες. Μόλις πριν λίγες μέρες εκτενές ρεπορτάζ των New York Times επικαλέσθηκε πηγές σύμφωνα με τις οποίες μεγάλοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί όπως οι ΝΥΤ, το BuzzFeed και το National Geographic θα διαθέτουν κατ’ αποκλειστικότητα περιεχόμενό τους στο Facebook. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το Facebook προσπαθεί να κερδίσει την εύνοια των εκδοτών της πληροφορίας σήμερα προτείνοντάς τους γεναιόδωρο ποσοστό από τα διαφημιστικά έσοδα από οποιοδήποτε brand εμφανίζεται παράλληλα με το περιοεχόμενο των ειδήσεων και κάπως έτσι η ενημέρωση σας χορηγείται εντελώς.
Το Facebook σκοπεύει να μας κρατήσει μέσα στους μπλε και λευκούς τοίχους του για πολύ περισσότερο από όσο υπολόγιζε ποτέ κανείς μας. Αποστολή και λήψη χρημάτων, ενημέρωση, επικοινωνία, φωτογραφίες, βίντεο, υπηρεσίες, GIF, πληροφορίες, όλα και τα πάντα πρόκειται να είναι εκεί, σε αυτή την πλατφόρμα που μοιάζει συνέχεια πιο δυνατή, πιο μεγάλη, πιο γιγαντιαία από οποιαδήποτε πρόθεση και αν έχουμε να την ελέγξουμε προτού μας ελέγξει αυτή. Το Facebook γίνεται σταδιακά τα μάτια και η ζωή μας online και αυτό είναι κάτι που μόνο ένας Neo θα μπορέσει να το παλέψει, κάποιες δεκαετίες από τώρα. Ας αρχίσουμε από τώρα να προστατεύουμε τον Εκλεκτό.