Site icon NewsIT
18:21 | 24.02.24

Γιατί τα καροτσάκια των super markets είναι σχεδόν πάντα χαλασμένα

Γιατί τα καροτσάκια των super markets είναι σχεδόν πάντα χαλασμένα
Newsit Newsroom

Εννέα στις δέκα φορές, όταν επισκέπτεστε κάποιο super market διαπιστώνετε με λύπη και θυμό πως τα καροτσάκια είναι … ξεχαρβαλωμένα.

Είναι κάτι σαν αναπόφευκτο κάθε καροτσάκι super market να είναι σχεδόν (πάντα) χαλασμένο! Το σπρώχνετε με δυσκολία, στρίβει στον επόμενο διάδρομο με περισσότερη βαρυγκωμιά, οι ρόδες δεν επικοινωνούν μεταξύ τους και αποχωρείτε με υψηλότερη πίεση από ότι συνήθης. 

Σύμφωνα με έναν αστικό μύθο που κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια, γράφει το CNN, οι λιανοπωλητές κάνουν σκόπιμα τα καροτσάκια δυσκίνητα για να επιβραδύνουν την κύλισή τους στο διάδρομο, ελπίζοντας να αποσπάσουν την προσοχή σας σε περισσότερα προϊόντα.

Οι δύστροποι τροχοί ωστόσο, ξεκαθαρίζει ο Alex Poulos, προκαλούνται στην πραγματικότητα από το επανειλημμένα χτυπήματα που υφίστανται συχνά τα καρότσια. Ο Poulos είναι διευθυντής πωλήσεων της R.W. Rogers, η οποία προμηθεύει χιλιάδες καρότσια αγορών σε εταιρείες όπως η Whole Foods, η Tractor Supply Company και η Meijer.

Τα καροτσάκια των super market τραβούν τα πάνδεινα από τους καταναλωτές αλλά και τα καιρικά φαινόμενα- στοιβάζονται σε εξωτερικούς χώρους, μεταφέρονται στα parking από το εσωτερικό των καταστημάτων. Αλλά ο κύριος ένοχος, είναι ο ίδιος ο τροχός και ο τρόπος με τον οποίο είναι στερεωμένος.

Με την πάροδο του χρόνου, τα καροτσάκια φθείρονται από το διαρκές σπρώξιμο, τη μεταφορά τους πάνω σε πεζοδρόμια και από εκεί στο ανώμαλο έδαφος των parking, με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η πλάκα τροχού- το μεταλλικό κομμάτι που συνδέει τον μηχανισμό του τροχού με το σώμα του καροτσιού.

«Αν αυτή η πλάκα τροχού στραβώσει έστω και λίγο, μπορεί να σηκώσει τον τροχό και τότε και οι δύο τροχοί δεν ακουμπούν ταυτόχρονα στο έδαφος», λέει ο Poulos. Υπό ιδανικές συνθήκες, οι τροχοί ενός καροτσιού ζουν κατά μέσο όρο, 6 με 8 χρόνια. Σε ένα κατάστημα που λειτουργεί καθημερινά και για τουλάχιστον 8 με 10 ώρες, το προσδόμικο ζωής τους μειώνεται στα 2 με 3 χρόνια.

Τα καροτσάκια που εγκαταλείπονται έξω, αφότου οι καταναλωτές φορτώσουν τα τρόφιμά τους στα οχήματά τους είναι στο έλεος της ακραίας ζέστης, του χιονιού, του πάγου και όποιων άλλων ακραίων καιρικών φαινομένων. Αυτή η παρατεταμένη έκθεση μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο καρότσι και στους τροχούς τους.

Για να το καταπολεμήσουν αυτό, οι λιανοπωλητές τροφίμων στην Ευρώπη, διαθέτουν κλειδαριές κερμάτων στα καρότσια τους. Οι πελάτες βάζουν ένα κέρμα για να κάνουν “check out” στο καρότσι, το οποίο παίρνουν πίσω όταν επιστρέφουν το καρότσι στην αρχική του θέση στο τέλος της βόλτας τους για ψώνια.

Σχεδιάζοντας νέα πιο ανθεκτικά καροτσάκια

Ένας τρόπος για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας είναι η αλλαγή του υλικού των τροχών από την τυπική πολυουρεθάνη σε ακριβότερο καουτσούκ.

Οι ρόδες από καουτσούκ αποτελούσαν επί δεκαετίες τον βασικό πυλώνα των μηχανοκίνητων καροτσιών για ψώνια, δήλωσε η Beth Thieme, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Amigo Mobility, η οποία παρήγαγε το πρώτο μηχανοκίνητο καρότσι το 1968.

Μια ομαλή και σταθερή διαδρομή είναι απολύτως απαραίτητη για αυτά τα καροτσάκια που χρησιμοποιούνται από πελάτες με κινητικές δυσκολίες. Ως εκ τούτου, αυτά τα καροτσάκια χρησιμοποιούν τροχούς από καουτσούκ χωρίς τροχούς ή πλάκες τροχίσκων, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούν να περιστραφούν ή να κολλήσουν.

Πηγή: CNN

 

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version