Παρασκευή, 22 Νοε.
18oC Αθήνα

Γιατί το καπάκι του στυλό έχει τρύπα μπροστά; Θα μείνετε άναυδοι με την απάντηση!

Γιατί το καπάκι του στυλό έχει τρύπα μπροστά; Θα μείνετε άναυδοι με την απάντηση!

Είναι ένα αντικείμενο που το έχουμε χρησιμοποιήσει όλοι μας κάποια στιγμή στη ζωή μας.

Είτε όταν γράφαμε εξετάσεις στο σχολείο, είτε όταν θέλουμε να κρατήσουμε σημειώσεις στο γραφείο. Ο λόγος για το στυλό Bic ο οποίος εφευρέθηκε το 1949 και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο εργαλείο για κάθε παιδί, όταν πηγαίνει στο βιβλιοπωλείο για να αγοράσει σχολικά είδη.

Δεν είναι λίγες οι φορές, όμως που μικρά παιδιά δαγκώνουν το καπάκι ασυναίσθητα ή ακόμα και οι μεγάλοι όταν έχουν άγχος. Ωστόσο, λίγοι γνωρίζουν ποιος είναι ο λόγος που υπάρχει μια τρύπα μπροστά από το καπάκι.

Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, αυτή η τρύπα μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια για την ανθρώπινη ζωή. Όπως αναφέρει η ίδια η εταιρία στην επίσημη ιστοσελίδα της, σε ενδεχόμενο κατάποσης, η τρύπα επιτρέπει την είσοδο του οξυγόνου στον οργανισμό. Αυτό, βέβαια, μέχρι να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες ή να καλέσετε το ασθενοφόρο.

Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατο άρθρο του Independent, κάθε χρόνο περίπου 100 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στις ΗΠΑ από την κατάποση καπακιών στυλό. Η μείωση τέτοιων δυστυχημάτων οφείλεται σε αυτή την καινοτομία της γνωστής εταιρίας, ενώ και άλλες εταιρείες παραγωγής στυλό έχουν αρχίσει να φτιάχνουν τα καπάκια τους με μια τρύπα στην άκρη τους.

Η ιστορία της εταιρίας

Το 1944 ο Marcel Bich (1914-1994) αγοράζει ένα εργοστάσιο στο Clichy της Γαλλίας και μαζί με τον συνεργάτη του Εdouard Buffard (1908-1996), ιδρύουν μία κατασκευαστική επιχείρηση εξαρτημάτων ειδών γραφής. Ο Marcel Bich, πιστεύοντας στις προοπτικές του στυλό διαρκείας, αναπροσαρμόζει και βελτιώνει τον στυλογράφο που είχε εφεύρει ο Ούγγρος László Biró, και τον Δεκέμβριο του 1950 λανσάρει το δικό του στυλό διαρκείας στη Γαλλία υπό την επωνυμία BIC®, μια συντομευμένη και πιο εύκολα απομνημονεύσιμη εκδοχή του επωνύμου του. Η ποιότητα και η προσιτή τιμή του στυλό διαρκείας BIC Cristal το έκαναν γρήγορα αγαπητό σε έναν όλο και μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών.

 

Παράξενες Ειδήσεις Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε