Πρωτοτυπεί το brand Hugo Boss. Δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας. Σε συνεργασία με την εταιρεία Reactive Reality, επιτρέπει στους online αγοραστές να δοκιμάσουν ρούχα, χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα avatar.
Οι πελάτες του Hugo Boss μπορούν να δοκιμάσουν χιλιάδες προϊόντα μέσω εξατομικευμένων μοντέλων που δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας PITCTOFiT της Reactive Reality.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα μοντέλα μέσω επεξεργασίας αποκτούν ακριβείς διαστάσεις του σώματος κάθε καταναλωτή, δίνοντάς τους μια ακριβή εικόνα του πώς θα τους ταιριάζουν τα ρούχα.
«Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με τον Hugo Boss» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Reactive Reality, Στέφαν Χάουσβισνερ.
«Γνωρίζουμε ότι η παγκόσμια πανδημία έχει επιταχύνει σημαντικά την αγορά λιανικής μόδας και θέλουμε να βοηθήσουμε τους λιανοπωλητές να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις των καταναλωτών που αναζητούν νέους και συναρπαστικούς τρόπους για να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο» τόνισε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Ορισμένοι καταναλωτές μπορεί να μην αισθάνονται ακόμα αρκετά σίγουροι ή να μην μπορούν να τολμούν ακόμα να πηγαίνουν σε φυσικά καταστήματα, επομένως η τεχνολογία μας, η οποία μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε διαδικτυακό κατάστημα ή εφαρμογή αγορών, προσφέρει την τέλεια λύση και για τις δύο πλευρές» πρόσθεσε.
Η υπηρεσία είναι αρχικά διαθέσιμη για πελάτες από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.
πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ