Ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε ότι μιας και θα έρθει αύριο η κ. Μέρκελ, καλό θα ήταν να τη ρωτήσει ο πρωθυπουργός – γιατί θα συζητήσουν, απ’ ότι φαντάζομαι, για τα νέα βάρη δισεκατομμυρίων στους μισθωτούς και τους συνταξιούχους- αν η γερμανική εταιρεία Hochtief προτίθεται να δώσει στο ελληνικό δημόσιο τα πάνω από 600 εκατομμύρια που χρωστάει από τον ΦΠΑ που δεν αποδίδει.
Επίσης, ζήτησε από τον πρωθυπουργό να ρωτήσει την κ. Μέρκελ αν πρόκειται κάποια στιγμή να δώσει στη δημοσιότητα την απολογία του Μιχάλη Χριστοφοράκου στο γερμανικό δικαστήριο, για να δούμε ποιοι ακριβώς ήταν αυτοί που χρηματίστηκαν από τη γερμανική εταιρεία. Να δώσει στη δημοσιότητα όλες αυτές τις συζητήσεις που γίνονται σε κλειστά γραφεία, αλλά δεν τις μαθαίνει ποτέ ο ελληνικός λαός, είπε.
Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ελληνικός λαός αύριο, με ειρηνικό αλλά μαζικό τρόπο, θα δώσει απάντηση. Διότι, πρόσθεσε, αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας είναι πρωτοφανές και είναι εγκληματικό. Δηλαδή, σε ένα πρόγραμμα που και οι ίδιοι οι εμπνευστές του παραδέχονται ότι είναι αδιέξοδο, επιμένουν στην εφαρμογή του, σε μία εφαρμογή που θα μας οδηγήσει στην κοινωνική διάλυση. Και ο ελληνικός λαός δεν μπορεί να δεχτεί άλλο αυτό το έγκλημα, είπε. «Η υποδοχή της κ. Μέρκελ θα είναι παλλαϊκή. Πιστεύουμε ότι θα είναι ένα μήνυμα δημοκρατίας. Ένα μήνυμα που θα φτάσει, θα βγει έξω από τα σύνορα της χώρας και θα είναι το έναυσμα για μια μεγάλη αλλαγή πορείας για την Ελλάδα αλλά και για την Ευρώπη», τόνισε ο κ. Τσίπρας και σημείωσε ότι:
«Πρέπει να γνωρίζουν όλοι, ότι αν η κ. Μέρκελ έρθει στην Ελλάδα χωρίς να έχει τίποτα παραπάνω να πει, απ’ όλα όσα μας έχει πει όλο το προηγούμενο διάστημα, δηλαδή ότι πρέπει να εφαρμόσουμε ένα αποτυχημένο πρόγραμμα, τότε αυτή η επίσκεψη θα γυρίσει μπούμερανγκ στους εμπνευστές της. Γιατί θα αποτελέσει το έναυσμα για να μάθει όλη η Ευρώπη και οι λαοί της Ευρώπης, ότι οι Έλληνες πολίτες, η μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, στέκεται απέναντι στην προοπτική μιας εθελούσιας αυτοκτονίας που μας προτείνουν σήμερα οι ηγέτες της Ευρώπης. Και ίσως, λοιπόν, να είναι πάρα πολύ χρήσιμη αυτή η επίσκεψη, για να συνειδητοποιήσει και η κ. Μέρκελ ότι αυτή η πολιτική δεν μπορεί να προχωρήσει και να αλλάξει στρατηγική».
“Ο κ. Τσίπρας επανέλαβε σήμερα το γνωστό του δόγμα: Πρώτα το κόμμα και οι συνιστώσες του και μετά η Ελλάδα…”, σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου σημερινές δηλώσεις του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ.
Συνάντηση με την ΟΣΥΠΑ
Νωρίτερα σήμερα, ο Αλέξης Τσίπρας είχε συνάντηση με την Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) και σε σχετική δήλωσή του εξέφρασε την αντίθεσή του στην ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, προκειμένου, όπως είπε, να μπορέσουν τα περιφερειακά αεροδρόμια να γίνουν μοχλός ανάπτυξης για την τοπική οικονομία και προσέλκυσης και ανάπτυξης του τουρισμού.
Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι έχει σχέδιο την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, χωρίς, όμως, να έχει γίνει ένας, έστω πρόχειρος, απολογισμός, για το ποιο ήταν το δημόσιο όφελος από τη δημιουργία ενός ιδιωτικού αεροδρομίου, της Hochtief στα Σπάτα. Ένας πρόχειρος υπολογισμός, πρόσθεσε, θα μπορούσε να μας αποδείξει ότι σήμερα έχουμε το πιο ακριβό αεροπορικό εισιτήριο στην Ευρώπη για εσωτερικούς προορισμούς. Για να πάει κανείς σε οποιοδήποτε ελληνικό νησί πληρώνει διπλάσια απ’ ότι πληρώνει για να πάει στο Λονδίνο. Δεν έχουμε πτήσεις από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» προς τους σημαντικότερους διεθνείς προορισμούς. Δεν υπάρχει πτήση απευθείας για τις ΗΠΑ, για το Βερολίνο και για άλλους σημαντικούς προορισμούς. Επιπλέον έχουμε μία σύμβαση με μία γερμανική εταιρεία, η οποία δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις της στο δημόσιο, κατέληξε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ.
Εξ άλλου, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Β. Αλεβιζόπουλος δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι είναι εντελώς αντίθετοι με την ιδιωτικοποίηση ή την είσοδο ιδιωτών στα αεροδρόμια για ένα και μοναδικό λόγο: τα αεροδρόμια της χώρας μας έχουν ένα κοινωνικό, οικονομικό ρόλο και ενισχύουν τον τουρισμό της χώρας μας, όπως επίσης διασφαλίζουν και την ασφάλεια της χώρας μας, μια και έχουν τη μικτή λειτουργία με την πολεμική αεροπορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: