Πολιτική

Μόνο οι Ιταλοί ενδιαφέρθηκαν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Άφαντοι οι Ρώσοι

Η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. (οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι) ήταν τελικά η μόνη εταιρεία που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την ολοκλήρωση σήμερα της διαδικασίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών.

Αντίθετα, παρά το αρχικό ενδιαφέρον, δεν υπήρξε δεσμευτική προσφορά από την εταιρεία των ρωσικών σιδηροδρόμων, τη RZD.

Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, μετά την υποβολή της δεσμευτικής προσφοράς, ακολουθεί άμεσα η έναρξη της διαδικασίας και τα βήματα που προβλέπονται από τους όρους του διαγωνισμού στις 27 Ιανουαρίου εφέτος.

Σημειώνεται ότι ο προηγούμενος διαγωνισμός για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε κηρυχθεί άγονος, λόγω της απουσίας ουσιαστικού ενδιαφέροντος, παρότι στο πρώτο στάδιο είχαν συμμετάσχει οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι, η κοινοπραξία των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD) με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η ρουμανική GFR.

Εξάλλου, άγονος κηρύχθηκε σήμερα ο διαγωνισμός για την ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), για την οποία δεν κατατέθηκε δεσμευτική προσφορά. Για τα επόμενα βήματα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα αποφασίσει το αμέσως προσεχές διάστημα το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ. Για την ΕΕΣΣΤΥ, υπήρχαν αρχικά τρεις ενδιαφερόμενοι, μεταξύ των οποίων ήταν η Siemens, η κοινοπραξία της γαλλικής Alstom με τον όμιλο Κοπελούζου και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι.
 

Πολιτική

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Δημοσκόπηση GPO: Πτώση 1,6% για ΝΔ μετά τις διαδηλώσεις για τα Τέμπη, υποχωρούν ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ – Ποια κόμματα ανεβαίνουν
Το 74,2% θεωρεί ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει την υπόθεση των Τεμπών ενώ το 73,5% πιστεύει ότι η αντιπολίτευση θέλει να εκμεταλλευτεί πολιτικά την υπόθεση
Δημοσκόπηση GPO: Πτώση 1,6% για ΝΔ μετά τις διαδηλώσεις για τα Τέμπη, υποχωρούν ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ – Ποια κόμματα ανεβαίνουν
«Δεν έθεσα ποτέ θέμα ασφάλειας» λέει ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ για το υπόμνημα στο Μαξίμου μετά τα Τέμπη
«Πρότεινα την επί διετία τουλάχιστον αναστολή της λειτουργίας των επιβατικών συρμών, όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στη Θεσσαλία»
Τέμπη: «Δεν έθεσα ποτέ θέμα ασφάλειας» λέει ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ για το υπόμνημα στο Μαξίμου