Ένας στους τρεις καταναλωτές χρησιμοποίησε το “καλάθι του νοικοκυριού“, ωστόσο μεγάλο ποσοστό το βλέπει με δυσπιστία, σύμφωνα με το β’ μέρος της δημοσκόπησης που διενήργησε η εταιρεία Marc σε πανελλαδικό δείγμα 1.030 ατόμων το διάστημα 22 – 27 Νοεμβρίου 2022, για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.
Συγκεκριμένα, το 36,8% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αγόρασε από τα προϊόντα που περιέχει το “καλάθι του νοικοκυριού” στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, το 36,5% ανέφερε ότι δεν αγόρασε και το 25,7% είπε ότι είδε τη σχετική σήμανση στα καταστήματα.
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων 58,7% ανέφερε ότι το “καλάθι του νοικοκυριού” δεν μπορεί να συμβάλλει στην συγκράτηση των τιμών, ενώ αντίθετη άποψη εξέφρασε το 38,3% των ερωτηθέντων.
“Αγκάθι” η ακρίβεια
Σύμφωνα πάντα με τη δημοσκόπηση της Marc, η ακρίβεια είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο -και με μεγάλη διαφορά από το επόμενο- πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση της ΝΔ.
Συγκεκριμένα, το 68,8% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι η ακρίβεια και η αυξηση των τιμών μπορούν να προκαλέσουν το μεγαλύτερο κόστος για την κυβέρνηση, έπεται το θέμα των παρακολουθήσεων με 12,5% και ακολουθούν η εγκληματικότητα και το θέμα Πάτση.
Δείτε το β’ μέρος της δημοσκόπησης