Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε σήμερα (14.5.2023) το κεντρικό εκλογικό περίπτερο της Νέας Δημοκρατίας στο Σύνταγμα και έστειλε μήνυμα νίκης της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές, αλλά δεν έμεινε μόνο εκεί. Ο πρωθυπουργός έδειξε και την αγάπη του για τον Ολυμπιακό και τόνισε ότι την άλλη Κυριακή (21.5.2023) θα «γιορτάσουμε νίκη της ΝΔ, αλλά και του Ολυμπιακού στο Final4» της Euroleague.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε στο κεντρικό εκλογικό περίπτερο της Νέας Δημοκρατίας, υπό τους ήχους του γνωστού τραγουδιού «Love Changes Everything». Εκεί τον υποδέχτηκαν κομματικά στελέχη, μέλη της ΝΔ, παλιά και νέα μέλη της ΟΝΝΕΔ και φυσικά λίγο μετά έκανε αναφορά στις εκλογές, αλλά η ομιλία του είχε και «ερυθρόλευκο» και μπασκετικό χρώμα. Επίσης έριξε και «μπηχτή» για τον κόσμο που υπήρχε στο περίπτερο του ΣΥΡΙΖΑ.
«Την άλλη Κυριακή θα γιορτάσουμε νίκη της ΝΔ και νίκη του Ολυμπιακού στο Final4, αν κρίνω από την προσέλευση και συγκρίνω με αυτό που είδα σε ένα άλλο περίπτερο στην άλλη μεριά», είπε ο Πρωθυπουργός για τις εκλογές και την μάχη του Ολυμπιακού στο Final4 της Euroleague.
«Να είμαστε νικητές με διαφορά»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι δεν πρέπει να υπάρξει εφησυχασμός παρά το γεγονός ότι η Νέα Δημοκρατία ξέρει ότι θα κερδίσει τις εκλογές και επισήμανε ότι η νίκη πρέπει να γίνει με μεγάλη διαφορά.
«Να μην υπάρχει κανένας εφησυχασμός. Ξέρουμε ότι θα είμαστε νικητές, αλλά θέλουμε να είμαστε νικητές με μεγάλη διαφορά», υποστήριξε ο πρωθυπουργός.
Στην συνέχεια ανέφερε για την ανώτατη εκπαίδευσης ότι «δώσαμε μάχη για να αναθεωρήσουμε το άρθρο 16, να αποκτήσουμε μη κρατικά μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια, να μην φεύγουν τα παιδιά μας στο εξωτερικό».
«Να μπούμε δυνατά στο τελευταίο 100άρι»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε να ανέβουν οι… στροφές καθώς απομένει μόνο μια εβδομάδα για τις εκλογές της 21ης Μαΐου και ανέφερε ότι «δεν θα υπάρχει κάλπη χωρίς δύο εκπροσώπους της ΝΔ» ενώ έστειλε μήνυμα στον κόσμο της Νέας Δημοκρατίας λέγοντας ότι «πρέπει να μπούμε δυνατά στο τελευταίο 100άρι. Θέλω να μιλήσουμε για το μέλλον. Όσο εμείς περισσότερο μιλάμε για το μέλλον τόσο οι άλλοι αναγκάζονται και καταφεύγουν στην πιο σκοτεινή στην γκρίζα διαφήμιση».