Site icon NewsIT
07:58 | 29.04.25

Γιατί το ΠΑΣΟΚ θα καταθέσει μόνο του αίτημα προανακριτικής για Καραμανλή και Σπίρτζη εφόσον χρειαστεί

Ο Νίκος Ανδρουλάκης στη συνδιάσκεψη τομεαρχών του ΠΑΣΟΚ

Ο Νίκος Ανδρουλάκης στη συνδιάσκεψη τομεαρχών του ΠΑΣΟΚ / ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΜΗΣ//EUROKINISSI

Ελένη Καλογεροπούλου

Στη Χαριλάου Τρικούπη πιστεύουν ότι αυτή η στιγμή είναι η καλύτερη προκειμένου να αποδείξουν ότι αυτό που λένε περί αυτόνομης πορείας το εννοούν

Μόνο του θα καταθέσει το αίτημα για προανακριτική επιτροπή το ΠΑΣΟΚ εφόσον προκύψουν στοιχεία για τον Κώστα Καραμανλή και τον Χρήστο Σπίρτζη για τα Τέμπη μετά την δικογραφία που κατατέθηκε στην Βουλή. 

Τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ δεν θέλουν για κανένα λόγο να εμφανιστούν και πάλι ότι συνεργάζονται με την Ζωή Κωνσταντοπούλου ή ακόμα και με τον ΣΥΡΙΖΑ καθώς οι συνεργάτες του Νίκου Ανδρουλάκη θεωρούν ότι πλήρωσαν την συμπόρευσή τους με αυτά τα δύο κόμματα όταν κατέθεσαν την πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης. Θεωρούν δηλαδή ότι η δημοσκοπική πτώση του ΠΑΣΟΚ έχει να κάνει άμεσα  με την πιο επιθετική πολιτική που κράτησαν για τα Τέμπη το προηγούμενο διάστημα.

Έτσι πιστεύουν ότι αυτή η στιγμή είναι η καλύτερη προκειμένου να αποδείξουν ότι αυτό που λένε περί αυτόνομης πορείας το εννοούν. Έτσι, η πρόταση για προανακριτική εφόσον προκύψει θα έχει μόνο τις υπογραφές των 30 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.  

Εν τω μεταξύ στο πλαίσιο της πολιτικής αντεπίθεσης που κάνει το ΠΑΣΟΚ εναντίον της κυβέρνησης, τα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης  καλούν τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών να μελετήσει τις τεκμηριωμένες προτάσεις που κατέθεσε για το θέμα των σιδηροδρόμων. 

Σύμφωνα με τα στελέχη της Χαριλάου Τρικούπη «πρόκειται για τη βάση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου, ώστε τα τρένα να καταστούν και πάλι ασφαλή» και σημειώνουν ότι η  πρότασή τους βασίζεται σε τέσσερεις πυλώνες. 

«Μόλις πριν από δύο μήνες, στις 2 Μαρτίου, ο πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι θα χρειαστεί χρόνος για να ολοκληρωθεί το κυβερνητικό σχέδιο για τον σιδηρόδρομο και επεσήμανε ότι ο πρώτος σταθμός θα είναι μία άρτια και ασφαλής γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη έως το 2027», λένε στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης. 

Και προσθέτουν ότι «φαίνεται όμως πως δεν είχε υπολογίσει τις επικοινωνιακές δυνατότητες του νέου αναπληρωτή υπουργού κ. Κυρανάκη, ο οποίος μέσα σε δύο μήνες ισχυρίζεται ότι μπορεί να καταφέρει όσα δεν μπόρεσαν οι προκάτοχοί του στα έξι χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ».

Σύμφωνα με τους ίδιους, «αναμένουμε την πλήρη παρουσίαση του νομοσχεδίου στο πλαίσιο της διαδικασίας διαβούλευσης και εν συνεχεία την κατάθεσή του στα αρμόδια κοινοβουλευτικά όργανα, για να τοποθετηθούμε λεπτομερώς για το περιεχόμενό του».

Τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ αναφέρουν  ακόμα πως «μέχρι τότε καλούμε την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό να μελετήσουν τις τεκμηριωμένες προτάσεις μας, με στόχο την ενίσχυση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας του σιδηροδρόμου, οι οποίες διέπονται από επιστημονική γνώση και επάρκεια, διαφάνεια, αξιοκρατία, ποιότητα, πιστοποίηση σε όλα και συνάμα τόλμη, ταχύτητα και δυναμικά αντανακλαστικά. Πρόκειται για τη βάση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου, ώστε τα τρένα να καταστούν και πάλι ασφαλή».

Την ίδια στιγμή στη Χαριλάου Τρικούπη επικρατεί ικανοποίηση για τις εργασίες της διάσκεψης που έγιναν την Κυριακή καθώς λένε ότι  η πληθώρα των στελεχών απ όλη την Ελλάδα που παρακολούθησε τις εργασίες δείχνει την επανεκκίνηση του κομματικού μηχανισμού.

Προσθέτουν μάλιστα ότι  το κλίμα ήταν ιδιαίτερα  καλό, παρά το κλίμα των τελευταίων ημερών και την αίσθηση που υπήρχε σε πολλούς ότι  με αφορμή αυτή την κομματική διαδικασία  είναι ευκαιρία να καταγραφούν οι διαφορετικές απόψεις που υπάρχουν στο κόμμα. 

Ακόμα και οι απουσίες κάποιων στελεχών δεν σχολιάστηκαν ιδιαίτερα ενώ θα μπορούσαν.

Για παράδειγμα, ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος είχε ειδοποιήσει από τη Μεγάλη Εβδομάδα ότι δεν θα μπορούσε καθώς είχε σοβαρές επαγγελματικές υποχρεώσεις. Ο Μανώλης Χριστοδουλάκης που έφτασε τελευταίος, ήταν νονός σε βάφτιση, ενώ ο Παύλος Χρηστίδης, έφυγε πρώτος γιατί ήταν κουμπάρος σε γάμο.   

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version