Κατά τη διάρκεια των επαφών, θα υπογραφούν συμφωνίες και μνημόνια για τη συνεργασία στον οικονομικό και πολιτιστικό τομέα, αλλά και τον τουρισμό. Έμφαση δίνεται στην επένδυση της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, την οποία θα επισκεφθεί ο Κινέζος πρόεδρος μαζί με τον κ. Μητσοτάκη σήμερα το απόγευμα. Στόχος είναι, όπως συζητήθηκε και κατά την επίσκεψη του πρωθυπουργού στα γραφεία της κινεζικής εταιρείας στη Σαγκάη την προηγούμενη εβδομάδα, να καταστεί ο Πειραιάς το πρώτο λιμάνι της Μεσογείου, μέσα από τη μετατροπή του σε διαμετακομιστικό κόμβο εμπορευμάτων.
Εξαιρετικά σημαντική θεωρείται και η λειτουργία των υποκαταστημάτων στην Αθήνα δύο μεγάλων κινεζικών τραπεζών (Τράπεζα της Κίνας, Βιομηχανική και Εμπορική Τράπεζα της Κίνας), οι οποίες τυγχάνουν και οι μεγαλύτερες του κόσμου (τέταρτη και πρώτη αντίστοιχα). Ειδικά μέσω της Βιομηχανικής και Εμπορικής Τράπεζας της Κίνας, αναμένεται να χρηματοδοτηθούν επενδύσεις στους τομείς της «πράσινης» οικονομίας και της ενέργειας.
Προς ενίσχυση του τουρισμού, εξάλλου, δρομολογείται η απευθείας αεροπορική σύνδεση Αθήνας-Σαγκάης από το καλοκαίρι, με στόχο ο αριθμός των Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα να φτάσει το μισό εκατομμύριο τη διετία 2020-2021. Είναι, μάλιστα, εξαιρετικά πιθανό να εγκαινιαστεί ακόμη μία απευθείας αεροπορική σύνδεση της Ελλάδας με την Κίνα.
Επίσης, με τις συμφωνίες που θα υπογραφούν, αλλά και αυτές που υπογράφηκαν την προηγούμενη εβδομάδα ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Κίνα, δρομολογούνται εξαγωγές ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων στην ασιατική χώρα, όπως λάδι, ούζο, φέτα κτλ., αλλά και ακτινίδια και κρόκος Κοζάνης, για τα οποία έγινε ιδιαίτερη μνεία στις συναντήσεις του πρωθυπουργού στη Σαγκάη.
Δυνατότητες συνεργασίας διαφαίνονται και στο πεδίο των υψηλών τεχνολογιών, καθώς κατά τη συνάντηση του κ. Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της εταιρείας ΖΤΕ διατυπώθηκε η πρόταση δημιουργίας τεχνολογικού πάρκου και εργοστασίου μεταποίησης στην Ελλάδα, το οποίο θα μπορεί να παράγει προϊόντα για όλη την υπόλοιπη Ευρώπη.