Τον αφορισμό της από τον πρώην Μητροπολίτη Αμβρόσιο σχολίασε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως λέγοντας ότι έχει ήσυχη της συνείδησή της για όσα έκανε σχετικά με τον κορονοϊό.
Η Νίκη Κεραμέως έκανε λόγο για ακραίες θέσεις και πράξεις που δεν θα πρέπει να αμαυρώσουν όσα πέτυχε η Ελλάδα.
«Θα μπορούσα να απαντήσω με πολλούς τρόπους στο συγκεκριμένο θέμα. Ο καθένας μπορεί να λέει και να πράττει όπως κρίνει. Εγώ θεωρώ ότι κινηθήκαμε υπεύθυνα με γνώμονα πάντα την προστασία της δημόσιας υγείας και το δημόσιο συμφέρον προκειμένου να προστατεύσουμε τους πιστούς κάθε δόγματος. Κι αυτό παρά την εξαιρετική δυσκολία του εγχειρήματος και το πολύ δυσάρεστο του όλου εγχειρήματος. Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Τα υπόλοιπα δεν με αφορούν. Ας μην αφήσουμε, όμως, κάποιες ακραίες θέσεις και πράξεις να αμαυρώσουν το κλίμα και όλα αυτά τα σημαντικά που κερδίσαμε όλοι μαζί ενωμένοι», είπε για το θέμα μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.
Τι θα συμβεί αν βρεθεί θετικός στον κορονοϊό κάποιος μαθητής
Σχετικά με τη δεύτερη φάση επιστροφής στα σχολεία η Νίκη Κεραμέως εμφανίστηκε ικανοποιημένη.
«Όλα κυλούν σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Πάμε βήμα- βήμα στο πλαίσιο των οδηγιών από τους ειδικούς, υπογράμμισε η υπουργός Παιδείας επισημαίνοντας ότι καθηγητές και μαθητές τήρησαν ευλαβικά τα μέτρα προστασίας.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και για το ενδεχόμενο να υπάρξει κρούσμα κορονοϊού σε μαθητή και διευκρίνισε ότι δεν κλείνει το σχολείο αλλά το τμήμα και ιχνηλατούνται όλες οι επαφές του μαθητή.
Κατέστησε σαφές ότι τα ίδια προστατευτικά μέτρα θα τηρηθούν και στις Πανελλαδικές εξετάσεις, που θα ξεκινήσουν στις 15 Ιουνίου για τα Γενικά Λύκεια και την επομένη για τα ΕΠΑΛ. Για τη νέα σχολική χρονιά τόνισε ότι η έναρξη είναι προγραμματισμένη για την 1η Σεπτεμβρίου.
Τέλος όσον αφορά στις αντιδράσεις για την κάμερες στα σχολεία τόνισε ότι μπήκαν για να έχουν όλοι οι μαθητές πρόσβαση στην εκπαίδευση. Σημείωσε εξάλλου ότι πρόκειται για ειδική ρύθμιση μόνο για πανδημική κρίση και ξεκαθάρισε ότι έχει ληφθεί μέριμνα για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων.