- Σύμφωνα με πληροφορίες το πολυνομοσχέδιο ίσως ξεπερνά τις 7.000 σελίδες - Ο λεγόμενος κόφτης θα κατατεθεί με τροπολογία στο ίδιο το νομοσχέδιο πιθανότατα την Πέμπτη - Η κυβέρνηση για την αργοπορία του κόφτη επικαλείται λόγους τεχνικής επεξεργασίας - Η συζήτηση στην Ολομέλεια ξεκινά το Σάββατο και η ψηφοφορία θα γίνει την Κυριακή νωρίς το απόγευμα
Κατατέθηκε αργά το βράδυ της Τετάρτης, το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα για την ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης.
Η επεξεργασία του νομοσχεδίου στις συναρμόδιες επιτροπές θα ξεκινήσει αύριο Πέμπτη στη μία μετά το μεσημέρι. Η συζήτηση στην Ολομέλεια θα ξεκινήσει το Σάββατο, και η ψήφισή του αναμένεται την Κυριακή.
Στο πολυνομοσχέδιο δεν περιλαμβάνονται για λόγους τεχνικής επεξεργασίας οι διατάξεις για τον αυτόματο μηχανισμό δημοσιονομικών αποκλίσεων, οι οποίες θα κατατεθούν αύριο ως τροπολογία στο ίδιο νομοσχέδιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες το πολυνομοσχέδιο είναι τεράστιο πραγματικά για πρώτη φορά στα χρονικά του νομοθετικού έργου. Ξεπερνά όπως όλα δείχνουν τις 7.000 σελίδες και η συντριπτική πλειοψηφία του πολυνομοσχεδίου αφορά τις συμβάσεις παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.
Ωστόσο, το βασικό του κομμάτι που αφορά την καταιγίδα των έμμεσων φόρων, αλλά και τα προβλεπόμενα για τα κόκκινα δάνεια φτάνουν περίπου τις 300 σελίδες.