Πολιτική

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Επιτυχής η πρώτη δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης ETCS στα τρένα

Η σημερινή δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης, που παρακολούθησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αφορούσε περιπτώσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα (26.04.2025), το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο πλήρους λειτουργίας του ευρωπαϊκού συστήματος ελέγχου αμαξοστοιχιών (European Train Control System) στη γραμμή Οινόη – Τιθορέα. Το παρών στο σύστημα που αποσκοπεί στο να διασφαλιστεί η ασφάλεια στα τρένα, έδωσε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Η σημερινή δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης για τα τρένα, την οποία παρακολούθησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αφορούσε περιπτώσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη, σε τηλεδιοικούμενα τμήματα σιδηροδρομικής γραμμής.

Η δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος ETCS ολοκληρώθηκε επιτυχώς και η αυτόματη πέδηση ενεργοποιήθηκε στις εξής περιπτώσεις:

Πρώτη περίπτωση: Όταν η αμαξοστοιχία υπερέβη το καθορισμένο όριο ταχύτητας που προβλέπεται για το κάθε τμήμα της γραμμής.

Δεύτερη περίπτωση: Όταν η αμαξοστοιχία έφτασε σε προειδοποιητικό σηματοδότη (πορτοκαλί φανάρι) ενεργοποιήθηκε η σταδιακή αυτόματη πέδηση (επιβράδυνση). Όταν ο μηχανοδηγός επιχείρησε να υπερβεί τα όρια ταχύτητας της ελεγχόμενης πέδησης, η αμαξοστοιχία επιβράδυνε περισσότερο έως την ακινητοποίηση.

Τρίτη περίπτωση: Στη συνέχεια, ο μηχανοδηγός επανεκκίνησε και επιχείρησε να παραβιάσει τον ερυθρό σηματοδότη. Αμέσως μετά την παραβίαση, ενεργοποιήθηκε η ακαριαία πέδη και η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε πλήρως.

Τέταρτη περίπτωση (λειτουργούσε ήδη, χωρίς το ETCS): Σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης καθηκόντων από μεριάς του μηχανοδηγού, υπάρχει ήδη ενεργό σύστημα αυτόματης πέδησης, 20 δευτερόλεπτα μετά την απώλεια επαφής με το πηδάλιο της καμπίνας.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Konstantinos Kyranakis (@kyranakis)

 

Η εγκατάσταση του ETCS επί του σιδηροδρόμου (παρατρόχιο υλικό) έχει προχωρήσει σημαντικά στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και με τα έργα αποκατάστασης της κακοκαιρίας «Daniel» στη Θεσσαλία, τα οποία υπογράφονται τη Δευτέρα, 28 Απριλίου, θα ολοκληρωθεί ένα πολύ κρίσιμο μέρος του δικτύου.

Έχει επιταχυνθεί και η εγκατάσταση του ETCS on board (επιτρόχιο υλικό) ώστε να τα τρένα να διαλειτουργούν με τις γραμμές και να ενεργοποιείται όταν χρειάζεται η αυτόματη πέδηση.

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αναμένεται να ανακοινωθεί άμεσα από τον κ. Κυρανάκη στο πλαίσιο παρουσίασης του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Στη Βουλή η δικογραφία για Κώστα Καραμανλή και Χρήστο Σπίρτζη για τα Τέμπη - Τα επόμενα βήματα
Τα κόμματα, αφού  μελετήσουν τα περιγραφόμενα  μπορούν να καταθέσουν στην Ολομέλεια αίτηση με 30 τουλάχιστον  υπογραφές βουλευτών για την σύσταση Ειδικής Προκαταρκτικής Επιτροπής της Βουλής
Κώστας Καραμανλής και Χρήστος Σπίρτζης 3
Υπηρετούν στην Αστυνομία 9.422 γυναίκες - «Πρωταγωνίστριες στον εκσυγχρονισμό του Σώματος», λέει σε post ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
«Η συμμετοχή των γυναικών δεν είναι απλώς ζήτημα ισότητας. Αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για μια πιο ανθρώπινη, δίκαιη και κοινωνικά ευαίσθητη αστυνόμευση»
Από δράση της Αστυνομίας με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών
Ανδρουλάκης: Η ενωτική ομιλία στο ΣΕΦ, τα μηνύματα αντεπίθεσης κι η έμμεση αναφορά στην Κωνσταντοπούλου – «Δεν είμαστε κόμμα – κομήτης»
«Η μαχητική προγραμματική αντιπολίτευση του ΠΑΣΟΚ, που ταυτόχρονα δείχνει στους πολίτες ποιος εχει εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης, ανεβάζει εκ νέου στροφές», τόνισε μεταξύ άλλων στην ομιλία του
Ο Νίκος Ανδρουλάκης 3