Αντίθετος με την επιλογή του κ. Νίκου Ταχιάου για την θέση του προέδρου της Αττικό Μετρό ΑΕ εμφανίστηκε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης που υποστήριξε ότι «ο κ. Ταχιάος είναι εδώ ως αποτυχών πολιτευτής. Είναι μια κακή παλαιοκομματική πολιτική. Δεν πρέπει να αναβιώσει και να ενισχυθεί η λογική οι αποτυχόντες για κάποιο λόγο στην πολιτική να εμφανίζονται ως επιτυχόντες η εν δυνάμει επιτυχόντες στο χώρο της δημόσιας διοίκησης».
Η απάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή σε αυτή την κριτική ήταν άμεση λέγοντας πως «ο κ.Ταχιάος πέρα από υποψήφιος βουλευτής και υποψήφιος δήμαρχος έχει ένα πολύ σοβαρό βιογραφικό, είναι τεχνοκράτης και θα είναι καλύτερο να τον αφήσουμε στη θέση του και να τον κρίνουμε όλοι μαζί και να μην κάνουμε αυτές τις αυθαίρετες κρίσεις. Δε σημαίνει ότι κάποιος που κατέβηκε στο πολιτικό στίβο και δεν κατάφερε να εκλεγεί πρέπει να αποκλείεται από μία άλλη δημόσια θέση. Να κρίνουμε τους ανθρώπους όχι ισοπεδωτικά αλλά κατά περίπτωση».
Ο ίδιος ο κ. Ταχιάος αντέτεινε ότι ο «όρος πολιτευτής με ενόχλησε. Τώρα για το αποτυχημένος όπως είμαι περήφανος για τις επιτυχίες μου είμαι περήφανος και για τις αποτυχίες μου» και ζήτησε να κριθεί από την «δουλειά του».
Αναφορικά με το Μετρό της Θεσσαλονικής και ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό ζήτησε να αποδραματοποιηθεί η όλη συζήτηση , είπε πως θα υπάρξει επικοινωνιακή εκστρατεία προκειμένου οι πολίτες Θεσσαλονίκης να έχουν πλήρη ενημέρωση για το έργο. Ανέφερε ότι όσα λέγονταν για δοκιμαστική λειτουργία τον Οκτώβριο ήταν εκτός πραγματικότητας. Το Μετρό θα είναι απολύτως αυτοματοποιημένο θα τρέχει με software το οποίο θα πρέπει να δοκιμαστεί για αρκετό καιρό και σε πραγματικές συνθήκες» ενώ για το επίμαχο θέμα των αρχαίων στον σταθμό Βενιζέλου είπε ότι «θα αποδραματοποιήσουμε το όλο θέμα και θα το φέρουμε στις πραγματικές του διαστάσεις».
Ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής αναγνώρισε τα θετικά βήματα που έγιναν για το έργο επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ήταν επικριτικός για το σταθμό Βενιζέλου και τα όσα έχουν γίνει σημειώνοντας ότι παρόλα όσα λέγονται η κατασκευή του σταθμού «δεν έχει ξεκινήσει καν, είμαστε στο σημείο μηδέν έχει μπει μόνο η πλάκα και τίποτε άλλο. Η λύση της απόσπασης της και επανατοποθέτησης των αρχαίων θα είναι πολύ πιο σύντομη και πιο φτηνή. Το κόστος των αρχαιολογικών ανασκαφών σε όλο το μετρό από τότε που ξεκίνησε στην Θεσσαλονίκη πλησιάζει τα 135 εκατομμύρια και δεν έχουμε ακόμα τελειώσει. Το μουσείο της Ακρόπολης έγινε με λιγότερα λεφτά.»
Επικριτική για τα εμπόδια που θέτουν οι αρχαιολόγοι στο σταθμό Βενιζέλου ήταν και η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη,ενώ ζήτησε πληροφορίες από τον υπουργό για το τραμ της Αθήνας που έχει σταματήσει να λειτουργεί στο κέντρο της πόλης.
Αναφορές για την επέκταση του Μετρό της Αθήνας και την επέκταση του στον Πειραιά έκανε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νίκος Κουρέτας που είπε πως «οι τρεις πρώτοι σταθμοί, Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια, θα αποδοθούν για λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2020 και οι υπόλοιποι τρεις στη συνέχεια».