Site icon NewsIT
10:03 | 09.11.23

Μόνιμη μείωση τιμής: Αυτοψία Κώστα Σκρέκα σε σούπερ μάρκετ – Στόχος τα 1.000 προϊόντα

Μόνιμη μείωση τιμής: Αυτοψία Κώστα Σκρέκα σε σούπερ μάρκετ – Στόχος τα 1.000 προϊόντα

O υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρεκας πραγματοποιεί ενημερωτική επίσκεψη σε υποκατάστημα super market της αλυσίδας "Μασούτης" στο Γαλάτσι, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής». Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2023. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΑΠΕ- ΜΠΕ/ΑΠΕ- ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Newsit Newsroom

Επίσκεψη σε ακόμα ένα σούπερ μάρκετ πραγματοποίησε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, ώστε να παρακολουθήσει την πορεία του προγράμματος για τη «μόνιμης μείωση τιμής».

Συγκεκριμένα, ο Κώστας Σκρέκας επισκέφτηκε σούπερ μάρκετ στο Γαλάτσι και είδε πως κυμαίνονται οι τιμές. Μεταξύ άλλων σημείωσε πως η πορεία του προγράμματος έχει ξεπεράσει τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, που ήταν τα 500 προϊόντα, έχοντας μέχρι χθες ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα.

Τόνισε, δε, πως ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού.

Ενώ ο υπουργός υπογράμμισε πως τα καρτελάκια μόνιμη μείωσης τιμής είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.

Ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:

  • Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά για αποτροπή φαινομένου αισχροκέρδειας
  • Πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα της τιμή των προϊόντων τους
  • και το «καλάθι του νοικοκυριού» που συνεχίζει και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες».

«Είναι μία μάχη κατά της ακρίβειας η οποία θα συνεχιστεί» τόνισε και πρόσθεσε πως «δεν πρόκειται να μείνουμε αμέτοχοι και να μην προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε τα φαινόμενα αθέμιτης κερδοσκοπίας και αισχροκέρδειας».

«Αυτή τη μάχη θα την κερδίσουμε και με τη βοήθεια των καταναλωτών» και υπενθύμισε την πλατφόρμα ekatanalotis, όπου οι καταναλωτές μπορούν να επισκέπτονται και να βλέπουν και να συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων στα εκάστοτε σούπερ μάρκετ και έτσι να επιλέγει να αγοράζει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν εκεί που τα βρίσκει φθηνότερα. Ανακοινώνοντας παράλληλα πως σε λίγες μέρες από την ίδια εφαρμογή θα υπάρχει η δυνατότητα ο καταναλωτής να στέλνει καταγγελίες στο υπουργείο Ανάπτυξης.

Τέλος, αναφέρθηκε και σε εντατικούς ελέγχους σε όλη τη διαδικασία παραγωγής και συσκευασίας του ελαιολάδου μέχρι να φτάσει στα ράφια του σούπερ μάρκετ και προανήγγειλε αυστηρά πρόστιμα.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version