Πολιτική

Ο Χρήστος Σταϊκούρας ταξίδεψε με τρένο και επισκέφθηκε το σύστημα τηεδιοίκησης στο Λειανοκλάδι

Ο Χρήστος Σταϊκούρας ταξίδεψε με το τρένο το πρωί του Σαββάτου (16.03.2024) από Αθήνα μέχρι το Λειανοκλάδι για να επιθεωρήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης που έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί ελέγχοντας την κυκλοφορία των τρένων από την Αθήνα μέχρι τον Προμαχώνα .90

Όπως είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, το κομμάτι του σιδηροδρομικού δικτύου (90 χλμ), που η κυκλοφορία των τρένων δεν ελέγχεται από το σύστημα τηλεδιοίκησης, είναι από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα εξαιτίας των καταστροφών του Daniel. Στο τμήμα αυτό το σύστημα τηλεδιοίκησης θα είναι έτοιμο σε δύο χρόνια και το κόστος θα είναι 475 εκατ. ευρώ.

«Εργαζόμαστε καθημερινά για τη συνολική αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και  ενισχύουμε τα μέτρα ασφάλειας των μετακινήσεων  σε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο…», δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Επίσης όπως ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δρομολογούνται δράσεις που αφορούν στην ενίσχυση του προσωπικού ασφάλειας, την επαναξιολόγηση σχετικών εσωτερικών κανονισμών, επανεκπαιδεύσεις προσωπικού, αλλά και τη σύσταση -από τον ΟΣΕ- ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης και των μηχανοδηγών.

Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Δημοσκόπηση GPO: Πτώση 1,6% για ΝΔ μετά τις διαδηλώσεις για τα Τέμπη, υποχωρούν ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ – Ποια κόμματα ανεβαίνουν
Το 74,2% θεωρεί ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει την υπόθεση των Τεμπών ενώ το 73,5% πιστεύει ότι η αντιπολίτευση θέλει να εκμεταλλευτεί πολιτικά την υπόθεση
Δημοσκόπηση GPO: Πτώση 1,6% για ΝΔ μετά τις διαδηλώσεις για τα Τέμπη, υποχωρούν ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ – Ποια κόμματα ανεβαίνουν
«Δεν έθεσα ποτέ θέμα ασφάλειας» λέει ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ για το υπόμνημα στο Μαξίμου μετά τα Τέμπη
«Πρότεινα την επί διετία τουλάχιστον αναστολή της λειτουργίας των επιβατικών συρμών, όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στη Θεσσαλία»
Τέμπη: «Δεν έθεσα ποτέ θέμα ασφάλειας» λέει ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ για το υπόμνημα στο Μαξίμου