Σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν εκ των έσω τα πράγματα του διαγωνισμού:
– Από τους ισολογισμούς του σταθμού προκύπτει όσον αφορά τα μακροπρόθεσμα δάνεια, στις 31 Δεκεμβρίου 2009 ότι ήταν στα 50 εκ., όταν στις 31 Δεκεμβρίου 2014 είχαν φθάσει στα 68 εκ. και στις 30 Σεπτεμβρίου 2015 (έως τότε υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία) στα 89 εκ. ευρώ.
– Τα βραχυπρόθεσμα δάνεια ήταν 39 εκ. στο τέλος του 2009, 32 εκ. το 2014 και 27 εκ. πέρυσι το φθινόπωρο.
– Στο σύνολο του δανεισμού πάντως, στην πενταετία 2009 -2014 διαπιστώνεται αύξηση κατά 12,67% (από τα 89 στα 100 εκ.) για να ακολουθήσει μέσα σε 9 μήνες …έκρηξη δανεισμού στα 116 εκ. ή κατά 30,74%, συγκρίνοντας το 2009 με τον 9ο του 2015.
– Όσον αφορά τον κύκλο εργασιών το 2009 ήταν στα 139 εκ., το 2014 στα 78 (μείωση 43,82%) και στις 30/9/2015 στα 41 εκ. Αν συγκρίνει κανείς τον 9ο του 2014 με τον 9ο του 2015 (56,6 και 41 εκατομμύρια αντιστοίχως), τότε η αρνητική μεταβολή φθάνει το 27,62%
– Αναφορικά τέλος με τον κύκλο εργασιών του σταθμού το 2009 ο τζίρος είναι πάνω από το δανεισμό: στα 139 εκ. ο τζίρος, στα 89 εκ. ο δανεισμός. Η σχέση αυτή όμως ανατρέπεται το 2014, καθώς το σύνολο του δανεισμού ξεπερνά πλέον τα 100 εκ. αλλά ο κύκλος εργασιών έχει πέσει στα 78 εκ. Η “ψαλίδα” ανοίγει ακόμη περισσότερο τον Σεπτέμβριο του 2015: ο δανεισμός στα 116 εκ. και ο κύκλος εργασιών στα 41 εκ..