Πολιτική

Προεκλογικά σποτ: Από τη Μελίνα ως το… τζιπ

Σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, τα διαφημιστικά σποτ παίζουν το δικό τους ρόλο στη «μάχη» των υποψηφίων.

Για πρώτη φορά, οι πολιτικές διαφημίσεις μπήκαν στη ζωή των Ελλήνων το 1990, πριν από τις δημοτικές εκλογές. Η Μελίνα Μερκούρη διεκδικούσε το δήμο της Αθήνας από τον Αντώνη Τρίτση. Στο δικό της σποτ, παρουσίαζε νέους να μιλούν για τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους. Ο αντίπαλός της, πλάσαρε το σύνθημα «Με την υπογραφή Τρίτση», ενώ έμεινε στην ιστορία και η εικόνα του να περπατάει με το σακάκι στον ώμο.

Τα διαφημιστικά σποτάκια επιλέχθηκαν για να προμοτάρουν τους υποψηφίους. Εξαίρεση μάλλον θα πρέπει να αποτελέσει η διαφημιστική καμπάνια που επέλεξε ο Γιάννης Τζανετάκος, το 2002. Ως εκλεκτός της Νέας Δημοκρατίας διεκδικούσε την υπερνομαρχία Αττικής από τη Φώφη Γεννηματά.

Η διαφήμιση έχει μείνει στην… ιστορία, καθώς περισσότερο κακό προκάλεσε τελικά. Ο κ. Τζανετάκος συγκρινόταν με ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού, ενώ η υποψήφια του ΠΑΣΟΚ με ένα πολύ μικρότερο αυτοκίνητο. Μόνο που η κάλπη την ανέδειξε νικήτρια τελικά…

Θυμηθείτε μερικές από τις πολιτικές διαφημίσεις των τελευταίων 20 ετών…

Πολιτική

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Δεν είναι σε αντιδικία με την πολιτεία για να «αποποιηθεί» τη σύνταξη λέει για τη Δάφνη Σημίτη συνεργάτιδα του πρώην πρωθυπουργού
«Η κυρία Δάφνη Σημίτη είναι ένας αξιοπρεπής και περήφανος άνθρωπος, που ακολουθεί τον νόμο και δεν ζητά χατηράκια», επισημαίνει, ανάμεσα σε άλλα, η συνεργάτιδα του πρώην πρωθυπουργού
Κώστας Σημίτης: Δεν είναι σε αντιδικία με την πολιτεία για να «αποποιηθεί» τη σύνταξη λέει για τη Δάφνη Σημίτη συνεργάτιδα του πρώην πρωθυπουργού