Για πρώτη φορά, οι πολιτικές διαφημίσεις μπήκαν στη ζωή των Ελλήνων το 1990, πριν από τις δημοτικές εκλογές. Η Μελίνα Μερκούρη διεκδικούσε το δήμο της Αθήνας από τον Αντώνη Τρίτση. Στο δικό της σποτ, παρουσίαζε νέους να μιλούν για τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους. Ο αντίπαλός της, πλάσαρε το σύνθημα «Με την υπογραφή Τρίτση», ενώ έμεινε στην ιστορία και η εικόνα του να περπατάει με το σακάκι στον ώμο.
Τα διαφημιστικά σποτάκια επιλέχθηκαν για να προμοτάρουν τους υποψηφίους. Εξαίρεση μάλλον θα πρέπει να αποτελέσει η διαφημιστική καμπάνια που επέλεξε ο Γιάννης Τζανετάκος, το 2002. Ως εκλεκτός της Νέας Δημοκρατίας διεκδικούσε την υπερνομαρχία Αττικής από τη Φώφη Γεννηματά.
Η διαφήμιση έχει μείνει στην… ιστορία, καθώς περισσότερο κακό προκάλεσε τελικά. Ο κ. Τζανετάκος συγκρινόταν με ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού, ενώ η υποψήφια του ΠΑΣΟΚ με ένα πολύ μικρότερο αυτοκίνητο. Μόνο που η κάλπη την ανέδειξε νικήτρια τελικά…
Θυμηθείτε μερικές από τις πολιτικές διαφημίσεις των τελευταίων 20 ετών…