Κυριακή, 24 Νοε.
9oC Αθήνα

Σαμαράς και Βενιζέλος “πήραν σβάρνα” τα εργοτάξια – Πότε η εθνική οδός Πατρών – Κορίνθου θα γίνει επιτέλους δρόμος!

Σαμαράς και Βενιζέλος “πήραν σβάρνα” τα εργοτάξια – Πότε η εθνική οδός Πατρών – Κορίνθου θα γίνει επιτέλους δρόμος!

– Σαμαράς: Η Ελλάδα σήμερα σηκώνει τα μανίκια
– 25.000 άτομα θα απασχοληθούν στα εργοτάξια
– 16 χιλιόμετρα σήραγγες θα έχει η Κορίνθου – Πατρών
– Τα έργα θα έχουν τελειώσει έως τον Οκτώβριο του 2015
– ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ από την επίσκεψη Σαμαρά και Βενιζέλου στο Ζευγολατιό

Εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού επισκέπτονται από το πρωί ο πρωθυπουργος Αντώνης Σαμαράς με τον Πρόερδο του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Βενιζέλο και τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΔΗΜΑΡ, Νίκο Τσούκαλη.

Η πρώτη επίσκεψη έγινε σε εργοτάξιο στην περιοχή του Ζευγολατιού, όπου οι δύο πολιτικοί αρχηγοί και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ, ενημερώθηκαν τόσο για την πορεία των έργων όσο και για τις δυσκολίες που υπάρχουν.

Στο πνεύμα υπεραισιοδοξίας που τον διακρίνει τα τελευταία 24ωρα ο κ. Σαμαράς δήλωσε:

«Οι θυσίες του Ελληνικού λαού πιάνουν τόπο. Μέρα με τη μέρα αποδεικνύεται ήδη ότι η Ελλάδα σηκώνει τα μανίκια, σηκώνει κεφάλι.
Η επανεκκίνηση της οικονομίας είναι εδώ, το βλέπουμε. Αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι θα δώσουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.
Η Πατρίδα μας γυρίζει σελίδα. Πιστεύω, πραγματικά, ότι η ανάκαμψη δεν είναι μακριά και τελικά η Ελλάδα της ανάπτυξης θα νικήσει».

Σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε ο επικεφαλής μηχανικός της Ολυμπίας Οδού, μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί περίπου το 30% των εργασιών, ενώ σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, τα έργα αναμένεται να έχουν τελειώσει μέχρι τον Οκτώβριο του 2015.

Σχετικά με τα προβλήματα που υπάρχουν κατά τη διάρκεια των εργασιών, ο επικεφαλής μηχανικός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα αρχαιολογικά ευρήματα, κυρίως στην περιοχή της Κορινθίας.

Σχετικά με τις θέσεις εργασίας, εκτιμάται ότι θα απασχοληθούν στα εργοτάξια περίπου 25.000 άτομα.

ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΠΑΤΡΩΝ

Οι εργασίες κατασκευής – πριν την παύση εργασιών – των νέων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Πατρών επικεντρώνονται κυρίως στις μεγάλες κατασκευές, όπως η κατασκευή σηράγγων, γεφυρών, άνω και κάτω διαβάσεων και αντιπλημμυρικών έργων, καθώς και σε διαπλατύνσεις της υφισταμένης οδού αφού ο νέος αυτοκινητόδρομος ακολουθεί κατά κύριο λόγο την υφιστάμενη χάραξη.

Οι γεωλογικές συνθήκες, οι γεωτεχνικές δυσκολίες και οι περιβαλλοντικές συνθήκες στο τμήμα της Κορίνθου-Πατρών, καθώς και οι απαιτήσεις των σύγχρονων προδιαγραφών χάραξης αυτοκινητοδρόμων με επαρκή γεωμετρικά χαρακτηριστικά, επιβάλλουν σε πολλές περιπτώσεις την κατασκευή ενός μεγάλου αριθμού σηράγγων.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Πατρών θα έχει πάνω από 16 χιλιόμετρα σηράγγων.

Οι 5 νέες σήραγγες στο Δερβένι, τα Μαύρα Λιθάρια, την Ακράτα, τον Πλάτανο και την Παναγοπούλα θα μικρύνουν τις αποστάσεις, θα μειώσουν το θόρυβο και την ατμοσφαιρική ρύπανση και θα προσφέρουν στον ταξιδιώτη μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση. Πλήρης διάνοιξη έχει επιτευχθεί στις μεγαλύτερες σήραγγες του έργου στην περιοχή της Παναγοπούλας (τμήμα 4.003μ προς Κόρινθο + τμήμα 3.160μ προς Πάτρα), στη σήραγγα Δερβενίου (δύο σήραγγες προς Κόρινθο) και, επίσης, απομένει μικρό τμήμα στη σήραγγα Μαύρων Λιθαριών. Η φάση εκσκαφής όλων των σηράγγων είναι κατά 62% ολοκληρωμένη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Θα… πάρουν τους δρόμους – Σαμαράς – Βενιζέλος στα έργα της Ολυμπίας Οδού

Χέρι – χέρι στους νέους αυτοκινητόδρομους για να πέσουν οι τόνοι

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε