«Η περιπέτεια αυτή έληξε με κάποια πράγματα να γίνονται για πρώτη φορά» ανέφερε ο κ. Σαντορινιός και πρόσθεσε: «Είναι η πρώτη φορά που είχαμε μία τόσο συντονισμένη επιχείρηση και τόσο συντονισμένη επιτήρηση, ενώ είναι και η πρώτη φορά που ανελκύεται ένα ναύαγιο, την ίδια ώρα που στον βυθό τού Πειραιά βρίσκονται 26 ναυάγια και σε εκείνον της Ελευσίνας 28. Πρώτη φορά επιβλήθηκε και τόσο μεγάλο πρόστιμο (1,2 εκατ. ευρώ) σε πλοιοκτήτρια εταιρεία».
Σύμφωνα με τον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αλλά και την έκθεση του ΕΛΚΕΘΕ που παρουσίασε ο εντεταλμένος ερευνητής Κωνσταντίνος Παρινός, δεν υπάρχουν σοβάρες επιπτώσεις από τη ρύπανση στη θάλασσα, τις παραλίες και τους θαλάσσιους οργανισμούς. «Οι κύριες επιπτώσεις περιορίστηκαν στη Σαλαμίνα, τη Γλυφάδα και το Ελληνικό, ενώ η διάρκειά τους δεν ξεπέρασε τους τρεις μήνες» σημείωσε, από την πλευρά του, ο διευθυντής του ΕΛΚΕΘΕ Σπύρος Μαυράκος.
Οι έρευνες μάλιστα πραγματοποιήθηκαν ακόμη και σε βάθος 92 μέτρων, ενώ η ερευνηθείσα έκταση έφτασε σε μήκος τα 25 μέτρα. «Η κατάσταση που ισχύει σήμερα είναι λίγο πολύ ίδια με εκείνη προ του ναυαγίου» συμπλήρωσε ο ίδιος.
Στις έρευνες συμμετείχαν 25 ερευνητές, ενώ συντάχθηκαν πέντε μελέτες, οι οποίες κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα: Ότι ο κόλπος του Σαρωνικού είναι πλέον καθαρός. Τόσο ο υφυπουργός Ναυτιλίας, όσο και ο διευθυντής του ΕΛΚΕΘΕ, τόνισαν ότι οι πολίτες μπορούν να κολυμπήσουν άφοβα στα νερά του.