Site icon NewsIT

Στη Βουλή η “μάχη” των ταξί: “Ανταλλαγή πυρών” ΣΑΤΑ – TaxiBeat στην ακρόαση φορέων

14.03.2018 | 22:28
ταξι τροχαία

Σκληρή "μάχη" για την κυριαρχία της αγοράς των ΤΑΧΙ έγινε σήμερα στην Βουλή, κατά την ακρόαση των φορέων στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμος Λυμπερόπουλος, αποθέωσε την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και άσκησε μετωπική επίθεση στη ΝΔ βάζοντας στο κάδρο και τον πρόεδρο της ΝΔ λέγοντας πως «εμείς δεν φοβόμαστε ούτε αρχηγούς της αξιωματικής αντιπολίτευσης να με απειλούν μέσω του Βορίδη…»!
Ο διευθύνων σύμβουλος της TaxiBeat, Νίκος Δρανδάκης, «σήκωσε το γάντι» στα περί φοροδιαφυγής, ενώ η Uber υπεραμύνθηκε δια πολυσέλιδου υπομνήματος λέγοντας πως «το νομοσχέδιο όχι μόνο δεν εξυπηρετεί την ομαλή λειτουργία της χρήσης πλατφορμών για παροχή μετακίνησης, αλλά τις αποκλείει εντελώς από την αφορά, δυσχεραίνοντας καταδικαστικά το πλαίσιο λειτουργίας τους».

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ

Λάβρος εμφανίσθηκε στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος κατά την ακρόαση φέρων.
Τάχθηκε υπέρ του νομοσχεδίου δίνοντας συγχαρητήρια στον υπουργό που κατέθεσε «ένα νομοσχέδιο που δημιουργεί δικαιοσύνη στην κοινωνία». Με τις διατάξεις για το καθεστώς των εταιρειών διαμεσολάβησης είπε «δικαιώνεται η εργασία του αυτοαπασχολούμενου» και επιτέθηκε με δριμύτητα κατά της ΝΔ που – όπως είπε- για επιχειρηματικούς λόγους και φιλικές πολιτικές σχέσεις προωθούν την εταιρεία Taxi Beat.
Ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος είπε πως εμείς «δεν φοβόμαστε κάποιους, ούτε αρχηγούς της αξιωματικής αντιπολίτευσης που με απειλούν δια μέσου του Βορίδη. Εμείς οι αυτοκινητιστές δεν είμαστε συντεχνία όπως μας αποκαλούν, είμαστε αυτοαπασχολούμενοι… Συντεχνία και διαπλοκή είναι εκείνοι που μέσα από την καινοτομία κλέβουν όχι μόνο τους επαγγελματίες αλλά και την πατρίδα».

Με έμμεσο πλην σαφή τρόπο ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος ανακύκλωσε κυριακάτικο δημοσίευμα περί σχέσεων της Μαρέβα Μητσοτάκη με την εταιρεία TaxiBeat λέγοντας πως «δεν φοβάμαι ούτε επιχειρηματίες που τους κατηγόρησα για πολιτικές φιλίες και αποδεικνύεται τελικά ότι είχαν συνεταιριστικές φιλίες μετά τα τελευταία γεγονότα…».

Επίθεση στην TaxiBeat

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ δείχνοντας ένα πακέτο χαρτιά μίλησε για ένα πλήθος εμβασμάτων, τα οποία δεν ελέγχονται και μέσα από αυτά γίνεται φοροδιαφυγή από την TaxiBeat, συμπληρώνοντας πως ο «Ο ελληνικός λαός τι φόρους πήρε από αυτές τις κούρσες των TaxiBeat; Πού είναι οι φόροι των 43 εκατ. ευρώ από την πώληση; Ή έγινε μαύρο χρήμα που ξεπλύθηκε μέσα από offshore;».

Προειδοποίησε τους οδηγούς που συνεργάζονται με την TaxiBeat ότι θα πάνε φυλακή και θα χάσουν τα σπίτια τους, γιατί οι τράπεζες δεν μπορούν να ελέγξουν τα εμβάσματα.
Ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος επίσης τάχθηκε και σε όσους μιλάνε και στρέφονται κατά των «μαντράδων» ΤΑΧΙ λέγοντας πως εμένα γράφουν για να χτυπήσουν μέσα από φιλικά τους Μέσα ότι έχω διορισμένη κόρη σε πολιτειακό παράγοντα και γιο , που δεν έχω, σε μάντρα με ΤΑΧΙ. Εγώ ούτε καράβια έχω, ούτε 80 ταξί όπως λένε, εγώ έχω ενάμιση ταξί…»
Τέλος, ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος έδωσε έμφαση στην χρήση των νέων τεχνολογιών εδώ κα ι πολλά χρόνια «όταν μας κλείνατε φυλακή επειδή βάζαμε κεραίες για τα ραδιο-ταξί…».

Η “απάντηση” της TaxiBeat

Υψηλοί τόνοι στην ακρόαση των φορέων και από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Taxi Beat κ. Νίκο Δρανδάκη που απέκρουσε τις κατηγορίες για φοροδιαφυγή λέγοντας πως εμείς «έχουμε ταράξει στη νομιμότητα αυτή την αγορά… Είμαστε απόλυτα νόμιμοι, έχουμε φέρει όλα τα στοιχεία για το ποιοι είμαστε, για το πώς φορολογούμαστε. Δεν υπάρχει συζήτηση επί αυτού» και επισήμανε ότι το νομοσχέδιο είναι σε αντίθεση με πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου σχετικά με τις εταιρείες διαμεσολάβησης, επικαλούμενος και τη γνωμοδότη του Συνταγματολόγου, Γιώργου Δρόσου, ο οποίος αποφαίνεται ότι οι υπηρεσίες διαμεσολάβησης της Beat δεν εμπίπτουν στην κατηγορία των υπηρεσιών μεταφορών.
Ο κ. Νίκος Δρανδάκης τόνισε πως η ρύθμιση του νομοσχεδίου που προβλέπει ότι οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης για τη μεταφορά επιβατών θα είναι υποχρεωμένες να έχουν άδεια μεταφοράς επιβατών σε περίπτωση που παρέχουν εκπτώσεις (άμεσα ή έμμεσα) λέγοντας πως «εμείς παρέχουμε επιδότηση του κομίστρου, δεν κάνουμε εκπτώσεις» και εάν ανοίξει στο θέμα των εκπτώσεων, όπως κάνει το νομοσχέδιο, τότε «θα κουρελιαστεί το κόμιστρο και αυτό θα πρέπει να το ξέρουν και οι ταξιτζήδες… ».

Οι πληρωμές

Ο διευθύνων σύμβουλος της Taxi Beat, αποσαφήνισε πως ο οδηγός παίρνει κανονικά το κόμιστρο του για την κούρσα που έχει κάνει. Απλά η εταιρεία ως πολιτικής επιβράβευσης έρχεται και επιστρέφει (ως ιδιωτική συναλλαγή) ένα ποσοστό στον χρήστη της υπηρεσίας.
Υποστήριξε ότι όλες οι πληρωμές γίνονται μέσω ολλανδικής τράπεζας και δεν υπάρχει καμία μαύρη συναλλαγή. Οι πελάτες παίρνουν την απόδειξη τους για την διαδρομή που έκαναν από τον πελάτη αμέσως και οι οδηγοί πληρώνονται μέσω τραπεζικών εμβασμάτων.
Ο κ. Νίκος Δρανδάκης, τόνισε ότι όλοι γνωρίζουν ότι οι συνεργασίες που έχουμε, είναι μόνο με επαγγελματίες οδηγούς ΤΑΞΙ, αυτό το ξέρουν όλοι, δεν υπάρχουν οδηγοί μαϊμούδες.

Η σχέση της Μαρέβα Μητσοτάκη με την TaxiBeat

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της TaxiBeat, απάντησε και για το δημοσίευμα που συσχέτιζε την εταιρεία του με την Μαρέβα Μητσοτάκη λέγοντας πως “δεν ξέρω τι σχέση έχει η TaxiBeat με την εταιρεία αυτή” και διευκρίνισε ότι “από αυτά, όσα διάβασα υπερβαίνουν τα όρια της ανθρώπινης λογικής που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος. Αυτό που διάβασα είναι ότι η εταιρεία Blueground είναι μια από τις πολύ καλές, πολύ επιτυχημένες ελληνικές startups.
Και ο Απόστολος Αποστολάκης έχει επενδύσει σε αυτή την startup, όπως και στη δική μας παλιότερα, όπως και σε δεκάδες άλλες. Από το δημοσίευμα έμαθα ότι, μια επένδυση στην Blueground έκανε και η Endeavor που έχει κάποια σχέση η κυρία Μαρέβα Μητσοτάκη. Αυτό, τώρα, πώς μπορεί να συνδέεται με την δική μας εταιρεία δεν το ξέρω, ούτε μπορώ να το καταλάβω. Εγώ το μόνο που έχω είναι να ευχηθώ είναι και αυτή η εταιρεία να έχει καλή επιτυχία…».

Tags:

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version