Να δοθούν στην δημοσιότητα και οι αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης και οι αρχικές τιμολογήσεις αλλιώς θα επιβεβαιωθεί ότι η λίστα με τα ΜΜΕ που δόθηκε σήμερα στην δημοσιότητα «μαγειρεύτηκε», ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ με επίσημη ανακοίνωσή του.
Όπως αναφέρει:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορονοϊό.
Click4More Στην δημοσιότητα η λίστα και τα ποσά που πήραν τα ΜΜΕ για το «Μένουμε Σπίτι»
Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. Εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα “μαγειρευόταν” ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα.
Και βεβαίως, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα Μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή. Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα. Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού; Αναμένουμε άμεσα πλήρεις απαντήσεις».