Την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το νέο σποτ του υπουργείου Τουρισμού σχολίασε ο Χάρης Θεοχάρης μιλώντας «για αήθη επίθεση».
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣKAΪ ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι «η αήθης επίθεση στον τουρισμό είναι μια επίθεση σε κάθε άνεργο που προσπαθεί να βρει δουλειά και σε κάθε επιχείρηση που προσπαθεί να ανοίξει για να βοηθήσει τη χώρα μέσα σε ένα τόσο δυσμενές περιβάλλον. Δεν είναι δυνατόν ο κ. Τσίπρας να προσπαθεί να συκοφαντήσει τον ελληνικό τουρισμό ώστε να μην έρθει η ανάκαμψη στη χώρα μόνο και μόνο για να πετύχει εκείνος τους μικροπολιτικούς του σκοπούς».
Ο υπουργός Τουρισμού διευκρίνισε, για άλλη μία φορά, ότι «η Marketing Greece έχει μέτοχο το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) κατά 17%. Ιδρύθηκε με νόμο του ελληνικού κράτους. Το ΞΕΕ είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, δηλαδή φορέας του Δημοσίου. Η Marketing Greece δεν είναι μία ιδιωτική εταιρεία, είναι ένας κοινωνικός εταίρος στον τομέα του μάρκετινγκ, ο οποίος βοηθά με τις δικές του δυνάμεις, παίρνοντας χρήματα από τον ιδιωτικό τομέα, ώστε να συμβάλει στην ένωση όλων των δυνάμεων προς όφελος του ελληνικού τουρισμού».
Ο κ. Θεοχάρης τόνισε επίσης ότι «δεν είναι δυνατό μια σοβαρή αντιπολίτευση να υιοθετεί τα ψέματα που η ίδια διακινεί. Δεν είναι δυνατό να επιτίθεται σε δημιουργούς, κατηγορώντας τους ότι έκλεψαν μια ιδέα. Αλλά όλα αυτά είναι πολιτική πρακτική του κ. Τσίπρα, ο οποίος είπε πως “ο κ. Μητσοτάκης έφερε την ύφεση πριν τον κορονοϊό”. Ήλπιζε, δηλαδή, ο κ. Τσίπρας, ότι η χώρα θα αποτύχει στην υγεία ώστε να αποκομίσει οφέλη. Το ίδιο κάνει και τώρα που ελπίζει ότι η κυβέρνηση θα αποτύχει στην οικονομία για να ωφεληθεί ο ίδιος και η παράταξή του».