Ο Ν. Παππάς απαντώντας για το αν αναμένει, ενόψει του νέου διαγωνισμού, ότι πολιτικοί σχηματισμοί ή επιχειρηματικά συμφέροντα να θέσουν ξανά εμπόδια, σημειώνει ότι «η κυβέρνηση είχε πει να δοθούν τέσσερις πανελλαδικές άδειες γενικού περιεχομένου, και όταν ολοκληρωθεί ο χάρτης συχνοτήτων να δοθούν όσα θεματικά χωράνε. Τότε, Μητσοτάκης, Γεννηματά, Γεωργιάδης, Χατζηδάκης και Λοβέρδος φώναζαν ότι ο αριθμός των αδειών έπρεπε να είναι απεριόριστος. Τώρα που το ΕΣΡ αποφάσισε ότι οι άδειες θα είναι επτά τι έχουν να πουν; Θα καταγγείλουν και το ΕΣΡ για “Βόρεια Κορέα” “χούντα” “προσπάθεια ελέγχου της ενημέρωσης” και όλα όσα μας καταμαρτυρούσαν, επισημαίνει ο υπουργός ΨΗΠΤΕ και προσθέτει ότι «Θα μας ζητήσουν συγγνώμη, όχι για τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς έναντίον μας, αλλά για τα ψέματα που είπαν στον κόσμο;»
Για το ποσό των 250 εκατ. ευρώ του προηγούμενου διαγωνισμού και το αν αυτό θα πρέπει να αποτελεί «τη βάση» για τον νέο διαγωνισμό ο Ν. Παππάς απαντά: «Τα 250 εκατ. ευρώ του διαγωνισμού μας ήταν αυτά που τον κατέστησαν επιτυχημένο. Προφανέστατα είναι ένας οδηγός, ο οποίος δεν μπορεί να αγνοηθεί. Αποδείξαμε ότι το φάσμα είναι όχι μόνο δημόσιος και σπάνιος, αλλά και πολύτιμος πόρος. Ότι υπάρχουν χρήματα στην αγορά που είναι έτοιμα να διατεθούν για τη χρήση του. Αυτά τα χρήματα, όπως είχαμε πει, θα πάνε σε ευαίσθητους για την κοινωνία τομείς, όπως η προσχολική εκπαίδευση και η υγεία».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για τις τελευταίες κινήσεις των επιχειρηματιών στα τηλεοπτικά δρώμενα, απολύσεις προσωπικού και αλλαγή των εργασιακών σχέσεων ο Ν. Παππάς τονίζει ότι «αυτή τη στιγμή που μιλάμε, τα κανάλια εθνικής εμβέλειας έχουν πάνω από 400 άτομα προσωπικό. Μπορεί κάποιοι να έπαιξαν με τους εργαζόμενους πέρυσι και να τους χρησιμοποιήσαν για να ασκήσουν πιέσεις». Πρέπει να καταλάβουν, υπογραμμίζει ο υπουργός ΨΗΠΤΕ, ότι «η βιωσιμότητα των σταθμών περνάει μέσα από την επένδυση στο πρόγραμμα και στην παραγωγή. Όχι μέσα από απολύσεις».
Ο Ν. Παππάς αναφέρθηκε και στο πολυνομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να πάει στη Βουλή το οποίο θα καταπολεμήσει προβλήματα νόθευσης του ανταγωνισμού στην τηλεοπτική διαφήμιση και κυκλοφορίας των εφημερίδων. «Ο κλάδος της τηλεοπτικής διαφήμισης είναι ένα πεδίο όπου, δυστυχώς η αδιαφάνεια είναι ο κανόνας» αναφέρει ο υπουργός ΨΗΠΤΕ και προσθέτει;«Η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διάθεσης διαφημιστικού χρόνου υπό την εποπτεία του ΕΣΡ, είναι ο τρόπος για να γίνονται οι συναλλαγές πάνω στο τραπέζι και να πληρώνονται οι αναλογούντες φόροι. Στις εφημερίδες νομοθετείται η υποχρεωτικότητα του γραμμικού κώδικα, πράγμα που θα βοηθήσει και το κοινό και τη διαφημιστική αγορά να γνωρίζει τις πραγματικές κυκλοφορίες. Το να μη βασίζεται στο μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας σε εκτιμήσεις και το να μην υπάρχουν “καπέλα” είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε».