Δευτέρα, 25 Νοε.
7oC Αθήνα

Τσίπρας: “Αφήνουμε πίσω μας τα προγράμματα στήριξης και την ασφυκτική επιτροπεία”

Τσίπρας
Φωτογραφία Αρχείου: Eurokinissi

Για την επόμενη μέρα στη χώρα, μετά τον Αύγουστο του 2018, μίλησε ο Αλέξης Τσίπρας στη δεύτερη συνεδρίαση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής (ΣΕΕΠ).

«Το κλειδί για την αλλαγή της εικόνας της χώρας είναι η αξιοποίηση των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η προβολή της ανάκαμψης της οικονομίας και των μεταρρυθμίσεων που συμβαίνουν στην χώρα», τόνισε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, στην εισήγηση του στη δεύτερη συνεδρίαση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής (ΣΕΕΠ), που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου.

Όλα όσα είπε ο Τσίπρας

«Το 2018 είναι το κρίσιμο έτος όπου αφήνουμε πίσω μας τα προγράμματα στήριξης και την ασφυκτική επιτροπεία και μεταβαίνουμε στην επόμενη μέρα για τη χώρα. Μια μέρα παραγωγής, δημιουργίας, βιώσιμης δίκαιης ανάπτυξης και οικονομικής δημοκρατίας», επισήμανε ο κ. Τσίπρας, σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού.

Και συνέχισε: «Ένα ισχυρό nation brand αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη αυτών των στόχων, καθώς λειτουργεί ως άυλο κεφάλαιο που επηρεάζει άμεσα τον τουρισμό, τις επενδύσεις, τις εξαγωγές, καθώς και κάθε άλλη πτυχή της οικονομικής και πολιτικής ζωής της ίδιας της χώρας και των κατοίκων της. Η έξοδος από τα προγράμματα στήριξης και η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές, εντείνουν τις διαδικασίες για την ανάληψη πρωτοβουλιών για την περαιτέρω βελτίωση της εικόνας της χώρας».

Στην συνεδρίαση, ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος παρουσίασε το τριετές στρατηγικό σχέδιο για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική, το οποίο αποτελεί τον οδικό χάρτη για την οικοδόμηση της νέας εικόνας της Ελλάδας στη μεταμνημονιακή εποχή.

Το ΣΕΕΠ αποφάσισε, μεταξύ άλλων, τη λήψη μέτρων και ειδικών προγραμμάτων ενημέρωσης για την προβολή της οικονομικής ανάκαμψης και τη βελτίωση της εικόνας της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, θα αναληφθούν πρωτοβουλίες που θα αφορούν σε προγράμματα προβολής της χώρας και του τουριστικού της προϊόντος στο εξωτερικό, αλλά και αντίστοιχα προγράμματα στοχευμένα στο εγχώριο έντυπο και διαδικτυακό Τύπο.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις