Πολιτική

Βιωματικές ποινές σε όσους προκαλούν σοβαρά τροχαία! – Δυο άνθρωποι πεθαίνουν κάθε μέρα στο δρόμο!

- Μέσω των βιωματικών ποινών σε νοσοκομεία ο παραβάτης θα παραδειγματίζεται και θα συνειδητοποιεί τι έκανε
- Παρακάλια από τον υπουργό Μεταφορών στις εταιρείες που εκμεταλλεύονται τις εθνικές οδούς να βάλουν κάμερες
- Στην Ελλάδα κάθε μέρα δυο άνθρωποι πεθαίνουν στον δρόμο και τρείς μένουν με μόνιμη αναπηρία

 

Την υιοθέτηση των βιωματικών ποινών σε όσους προκαλούν σοβαρά τροχαία ατυχήματα εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με τον υφυπουργό, Νίκο Μαυραγάνη.

Ο κ. Μαυραγάνης ανακοίνωσε ότι το υπουργείο εξετάζει την υιοθέτηση βιωματικών ποινών σε όσους προκαλούν σοβαρά τροχαία ατυχήματα, όπως υπηρεσίες σε νοσηλευτικά ιδρύματα. «Με αυτόν τον τρόπο, ο παραβάτης θα συνειδητοποιεί τι προκάλεσε, θα παραδειγματίζεται», υποστήριξε ο κ. Μαυραγάνης, σημειώνοντας, ωστόσο, πως ύψιστη προτεραιότητα για τη μείωση των τροχαίων αποτελεί η κατάλληλη ενημέρωση και παιδεία. Σε αυτό το πλαίσιο, ανέφερε πως θα ξεκινήσει η εφαρμογή της διαδικτυακής πλατφόρμας e-drive academy, καθώς και άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα.

Επίσης, υφυπουργός Μεταφορών σχολίασε αρνητικά την έλλειψη καμερών παρακολούθησης ταχύτητας στις εθνικές οδούς, λόγω έλλειψης διαθέσιμων κονδυλίων, ζητώντας τη συνδρομή των εταιρειών παραχώρησης.

Tα τροχαία δυστυχήματα: Στην Ελλάδα, δύο άνθρωποι χάνουν κάθε μέρα τη ζωή τους στον δρόμο

«Την πρώτη αιτία θανάτου, παγκοσμίως, αποτελούν τα τροχαία δυστυχήματα σε ηλικίες μεταξύ 15-29 ετών, τη δεύτερη μεταξύ 5-14 ετών και την τρίτη μεταξύ 30-44 ετών» σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο αναπληρωτής επικεφαλής της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, Αργύρης Περουλάκης, τονίζοντας πως επιδίωξη της ΕΕ είναι η μείωση των θανάτων από τροχαία κατά 50% έως το 2020.

Σε ό,τι αφορά το διάστημα 2005-2014, ο αριθμός των τροχαίων θανάτων στην ΕΕ μειώθηκε περισσότερο από 50% μεταξύ 10-34 χρονών και αυξήθηκε για τους ηλικιωμένους άνω των 85 ετών.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, δύο άνθρωποι χάνουν κάθε μέρα τη ζωή τους στον δρόμο, άλλοι τρεις μένουν με μόνιμη αναπηρία, και την περίοδο 2004-2014, 14.665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στον δρόμο και 19.164 τραυματίστηκαν σοβαρά.

Σε ό,τι αφορά τον οικονομικό αντίκτυπο των τροχαίων δυστυχημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Περουλάκης, «το παγκόσμιο κόστος των τροχαίων υπολογίζεται σε περίπου 518 δισεκατομμύρια δολάρια (WHO), στην Eυρώπη για κάθε ένα άτομο που σκοτώνεται επτά άτομα θα χρειαστούν ιατρική φροντίδα (ΕU) και στην Ελλάδα το ετήσιο εθνικό κόστος των τροχαίων δυστυχημάτων εκτιμάται μεταξύ 1,5 και 4,% του ΑΕΠ~ 3,41 δισ. ευρώ (HITE)».

Όπως επεσήμανε ο κ. Περουλάκης, τα προβλήματα στον τομέα της οδικής ασφάλειας είναι κοινά σε όλες τις χώρες της ΕΕ, γι’ αυτό και η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να βοηθήσει τις κυβερνήσεις των κρατών-μελών να συνεργάζονται μεταξύ τους και να ανταλλάσσουν στοιχεία. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, συμπλήρωσε, θα επιδιωχθεί η λήψη των εξής μέτρων: Εθνική συνεργασία, ανταλλαγή υποδειγματικών πρακτικών, έρευνα και μελέτες, εκστρατείες ευαισθητοποίησης του κοινού και, σε ορισμένες περιπτώσεις, θέσπιση ρυθμίσεων.

Πολιτική

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Αποφασίζει το απόγευμα η επιτροπή δεοντολογίας του ΠΑΣΟΚ για την Κατερίνα Μπατζελή – Τρεις μήνες διαγραφή η πιθανότερη εκδοχή
Από την απόφαση που θα λάβει η επιτροπή δεοντολογίας θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και η κατάσταση που θα επικρατήσει στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης
Η Κατερίνα Μπατζελή
Στα ευρωπαϊκά δικαστήρια ο Χρήστος Σπίρτζης για να ερευνηθεί η εμπλοκή του στην τραγωδία των Τεμπών
Ο Νικήτας Κακλαμάνης ανέφερε ωστόσο ότι δεν θα κάνει δεκτό το αίτημα του Χρήστου Σπίρτζη, λέγοντας ότι το αίτημα τον τιμά «αλλά δεν μπορεί να ικανοποιηθεί λόγω του κανονισμού της Βουλής»
Ο Χρήστος Σπίρτζης
Δημήτρης Παπαστεργίου: «Έρχεται παραγωγή τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα, ξεκίνησαν οι εξ’ αποστάσεως μαρτυρίες και ανακρίσεις»
«Αποκτάμε με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και από ευρωπαϊκούς πόρους προκειμένου να μπορούμε να παράγουμε Τεχνητή Νοημοσύνη εδώ. Σ’ ένα χρόνο θα είναι έτοιμο» λέει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Ο Δημήτρης Παπαστεργίου
Kυριάκος Μητσοτάκης: Νέος εξωδικαστικός μηχανισμός με 6 πρωτοβουλίες που διευρύνουν την περίμετρο και στα εισοδήματα της μεσαίας τάξης
«Σχεδόν 33,5 χιλιάδες δανειολήπτες πέτυχαν ''κούρεμα'' έως 30% στις οφειλές τους και νέα ρύθμιση για την αποπληρωμή τους έως 26 χρόνια», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο Πρωθυπουργός
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου