Παρασκευή, 22 Νοε.
14oC Αθήνα

Χατζηδάκης: Μέχρι και 5.500 εργαζόμενοι της ΔΕΗ θα φύγουν με εθελουσία έξοδο

Κωστής Χατζηδάκης

Μείωση του προσωπικού της ΔΕΗ από τις 16.000 σε περίπου 12.000 υπαλλήλους προανήγγειλε ο υπουργός Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης το Σάββατο (06.06.2020).

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Χατζηδάκης σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ1, μέσω του προγράμματος εθελουσίας εξόδου, θα φύγουν από τη ΔΕΗ περίπου 5.000 – 5.500 εργαζόμενοι. Υπογράμμισε, ότι με τον τρόπο αυτό το προσωπικό της επιχείρησης θα μειωθεί σε περίπου 12.000 υπαλλήλους, μαζί με κάποιες προσλήψεις που θα γίνουν, όπως ανέφερε, δίχως αυτό να έχει κόστος για τους καταναλωτές.

Απαντώντας στις αιτιάσεις του Αλέξη Τσίπρα για την ύφεση και την οικονομία, ο Κωστής Χατζηδάκης επισήμανε ότι η Κυβέρνηση έχει δείξει δείγματα γραφής σε όλα τα επίπεδα, ενώ αναφερόμενος στην οικονομία τόνισε: “Δεν βλέπουν τι γίνεται σε όλη την Ευρώπη; Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αφορούν και τον Μάρτιο, οπότε είχε ξεκινήσει η επίδραση της πανδημίας”, συμπληρώνοντας ότι “προφανώς θα έχουμε ύφεση το 2020 και ανάκαμψη το 2021”.

Χατζηδάκης: Κίνητρα για τα ηλεκτροκίνητα – Τέλος τα σαραβαλάκια εισαγωγής

Κάνοντας μία εκτενή αναφορά στο πρόγραμμα επιχορηγήσεων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ο Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε πως η τιμή τους, με τις παρεμβάσεις της Πολιτείας, μειώνεται μεσοσταθμικά κατά περίπου 25% , σε σχέση με την σημερινή τιμή τους.

“Δεν πάμε να χρηματοδοτήσουμε την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά κυρίως τα scooter και τα ηλεκτρικά ποδήλατα, καθώς αναλογικά τα ποσοστά επιδότησης, επί της τιμής τους, είναι αντίστοιχα 15%, 20% και 40%”, τόνισε.

Σε ό,τι αφορά τους φορτιστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανέφερε ότι υπάρχουν δεσμεύσεις από τους παραχωρησιούχους ώστε να καλυφθούν όλες οι εθνικές οδοί, ενώ παράλληλα θα υπάρξει κάλυψη σε λιμάνια και άλλα κομβικά σημεία, οι δήμοι οφείλουν μέχρι τον Μάρτιο του 2021 να αναλάβουν σχετική πρωτοβουλία και οι εισαγωγείς αυτοκινήτων έχουν δεσμευθεί για ανάπτυξη 1.200 φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε διάφορα μέρη της χώρας.

Παράλληλα, ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε ότι υπάρχει πρόνοια για ανάλογες εγκαταστάσεις στα καινούρια κτίρια, καθώς και απλοποίηση των διαδικασιών για τοποθέτηση σημείων φόρτισης σε υφιστάμενα κτίρια.

Σε ό,τι αφορά τα παμπάλαια εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, δηλαδή τα Euro 1, Euro 2 και Euro 3 αυτοκίνητα, ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι απαγορεύεται η εισαγωγή τους, ενώ εάν κάποιος αγοράσει στο εξωτερικό όχημα ηλικίας άνω των 12 ετών (Εuro4), για να το φέρει για κυκλοφορία στην Ελλάδα θα μπει ένα περιβαλλοντικό τέλος 4.000 ευρώ.

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις