«Ο ΣΥΡΙΖΑ και η αρμόδια τομεάρχης Πολιτισμού δεν διστάζουν, κατά συρροή, να δυσφημούν την Ελλάδα στο εξωτερικό», σημειώνει ανακοίνωση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το υπουργείο Πολιτισμού, «η φράση του Economist που αφορά στην Ακρόπολη αναφέρει τα εξής: “…τον Οκτώβριο του 2020, εργάτες έριξαν φαρδιά τσιμεντένια μονοπάτια γύρω από τους ναούς της. Οι Αρχές λένε ότι τα μονοπάτια βελτιώνουν την προσβασιμότητα. Κριτικές λένε ότι προκαλούν πλημμύρες. Ένας επιστήμονας κατηγόρησε τη διοίκηση του χώρου ότι χρησιμοποίησε το lockdown ως ‘προπέτασμα καπνού’. Τουλάχιστον, η πρόθεση για τα μονοπάτια είναι η βελτίωση της προσβασιμότητας”».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Αυτή τη φράση εργαλειοποιεί η τομεάρχης, προκειμένου να εκθέσει τη χώρα και να επιτεθεί στο Υπουργείο Πολιτισμού», συμπληρώνει η ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ. Και καταλήγει: «Η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού έχει αναφερθεί πολλές φορές στην τακτική του ΣΥΡΙΖΑ να υπονομεύει, για μικροπολιτικές σκοπιμότητες, την Ελλάδα και την πολιτιστική της κληρονομιά. Τα έργα στην Ακρόπολη παρουσιάστηκαν και αξιολογήθηκαν θετικά από τους συμμετέχοντες στην “7η Διεθνή Συνάντηση για την αποκατάσταση των μνημείων Ακροπόλεως”, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2021, στην Αθήνα».
Η επίθεση ΣΥΡΙΖΑ
Σημειώνεται, ότι η τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Σία Αναγνωστοπούλου, σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι «το Economist κατατάσσει την Ακρόπολη στα μνημεία που “καταστράφηκαν” στην διάρκεια της πανδημίας» και επέκρινε την υπουργό Πολιτισμού για «ανεπανόρθωτη καταστροφή … με τραγικές συνέπειες για την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά».
Αναλυτικά ανέφερε: «Ακόμα μια διεθνής ”διάκριση” για την καταστροφή της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, απέσπασε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, αυτή τη φορά από τον βρετανικό τύπο. Το Economist κατατάσσει την Ακρόπολη στα μνημεία που «καταστράφηκαν» στην διάρκεια της πανδημίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ανάμεσα στην αλβανική κυβέρνηση που κατέστρεψε το Εθνικό Θέατρο στα Τίρανα για να μετατραπεί σε βιομηχανικό χώρο και το Όσλο που κατέστρεψε μινιμαλιστικό έργο της δεκαετίας του ’60, η Ελλάδα κερδίζει τα πρωτεία για τις αμφίβολες «τσιμεντένιες» παρεμβάσεις στην Ακρόπολη.
Η Υπουργός Πολιτισμού είναι υπόλογη στην κοινωνία και στην ιστορία γι αυτή την ανεπανόρθωτη καταστροφή, αλλά και για την στάση βαθιάς απαξίωσης της πολιτικής ευθύνης και λογοδοσίας των πεπραγμένων της, με τραγικές συνέπειες για την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά. Άξιος ο μισθός της λοιπόν, αφού κατάφερε να διασύρει την χώρα και τα ιστορικότερα μνημεία της στη διεθνή κοινότητα!».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.