Τεχνολογία

1 εκατομμύριο Kinect μέσα σε 10 μέρες!

H Microsoft απ’ οτι φαίνεται κέρδισε το άτυπο στοίχημα που ήθελε το Kinect να μην πουλάει 1 εκατομμύριο συσκευές σε λιγότερο από 1 μήνα όπως έκανε το iPad της Apple.

Πολλοί ήταν αυτοί που υποστήριζαν οτι το επίτευγμα του iPad, δηλαδή να πουλήσει 1 εκατομμύριο συσκευές μέσα σε 28 μέρες, ήταν κάτι το ακατόρθωτο για κάποια άλλη εταιρία πόσο μάλλον για την ανταγωνίστρια Microsoft.
 
Έτσι λοιπόν σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες από τη Microsoft, το νέο περιφερειακό της, κατάφερε και πούλησε μέσα στις πρώτες 10 μέρες κυκλοφορίας του 1 εκατομμύριο κομμάτια δηλαδή σε διάστημα σχεδόν 1/3 από αυτό που έκανε το iPad δείχνοντας έτσι την αποδοχή του από το κοινό.

Όσοι δεν γνωρίζουν το Kinect είναι η νέα πρόταση της Microsoft στο χώρο του gaming, αφού πλέον ο χρήστης δεν χρειάζεται τα χειριστήρια και παίζει αποκλειστικά με την κίνηση του σώματός του.

Το σύστημα στηρίζεται σε μία RGB κάμερα και σε ειδικό λογισμικό αναγνώρισης της κίνησης.

Τέλος η Microsoft έχει ανακοινώσει ότι ο νέος αισθητήρας, η κονσόλα Xbox 360 4GB και ένα συμβατό παιχνίδι Kinect Adventures θα περιέχονται όλα μαζί σε ένα πακέτο, σε τιμή των 309 ευρώ ενώ όσοι είναι ήδη κάτοχοι του Xbox 360 μπορούν να αγοράσουν τον αισθητήρα Kinect με τιμή 159 ευρώ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Όταν το διαδίκτυο παύει να είναι ασφαλές: Πως να γυρίσετε το χρόνο πίσω στην περίπτωση επίθεσης ransomware
Το ransomware έχει την ικανότητά του να κρυπτογραφεί δεδομένα και να αποκλείει την πρόσβαση των χρηστών σε εταιρικούς υπολογιστές, διακόπτοντας κρίσιμες εταιρικές διαδικασίες
Tired white man programmer or IT specialist software developer works on debugging code warning Error System failure when the code contains a violation of the programming language's rules solving during code validation