Μέχρι σήμερα το Facebook συγκέντρωνε (με την άδεια των χρηστών) τεράστιο όγκο όπως τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις τους αλλά και το που βρίσκονται…
Τώρα όπως φαίνεται ετοιμάζει να θέσει σε λειτουργία (για την ώρα δοκιμαστική) ένα νέο λογισμικό παρακολούθησης των χρηστών του, με το οποίο θα συλλέγει πληροφορίες και στοιχεία για στοχευμένες διαφημίσεις και θα μπορεί να παρακολουθεί και να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά των χρηστών του.
Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι το Facebook θα μπορεί να ξέρει ανά πάσα στιγμή, πόση ώρα οι χρήστες αφήνουν τον κέρσορα του ποντικιού τους σε μία φωτογραφία ή ανάρτηση αλλά και το αν το Newsfeed είναι ορατό, την ώρα που πλοηγούνται στην ιστοσελίδα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ