Τρίτη, 26 Νοε.
10oC Αθήνα

Public: Οικοσύστημα καινοτομίας και νέο format καταστημάτων

Public: Οικοσύστημα καινοτομίας και νέο format καταστημάτων

Το Public είναι μία αγαπημένη μάρκα με ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αποτελεί έναν μοναδικό προορισμό που προσφέρει στους ανθρώπους περισσότερες επιλογές για να απολαμβάνουν τη ζωή, όπως επιθυμούν.

Η εξαγορά του 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public-MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο και η επένδυση ύψους 50 εκ. που ανακοινώθηκε ήδη από τις αρχές της χρονιάς και είναι σε φάση υλοποίησης, είναι τα πρώτα βήματα του Public Group για να «μεγαλώσει» το Public στο κομμάτι και των οικιακών συσκευών, προσφέροντας σταδιακά αυτό το κάτι περισσότερο που αναζητούν οι καταναλωτές.

Σε ότι αφορά το δίκτυο καταστημάτων, ήδη από το 2021, το Public διαμορφώνει ένα νέο formatκαταστημάτων. Κάποια καταστήματα λειτουργούν κάτω από τα δύο σήματα (Pubic & Media Markt) ενώ σε κάποια από αυτά εντάσσονται οι μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές κάτω από τη μάρκα Public.

Πρόκειται για μία κίνηση που φαίνεται ότι αποδίδει και έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Μέσα στο 2022 το επιτυχημένο νέο format καταστημάτων που έχει εφαρμόσει σε Ελλάδα και Κύπρο θα επεκταθεί στο δίκτυο, ενώ σε ολοένα και περισσότερα καταστήματα Public θα προστεθούν οικιακές συσκευές που συμπληρώνουν τη μεγάλη γκάμα προϊόντων που προσφέρουν.

Συγκεκριμένα, το 2022 το Public Group σχεδιάζει να προχωρήσει στην ένταξη των μικρών και μεγάλων συσκευών σε περίπου δέκα καταστήματα Public, συμπεριλαμβανομένης της ναυαρχίδας που είναι το κατάστημα στο Σύνταγμα, καθώς και σε όλα τα μεγάλα καταστήματα. Στο δίκτυο Public υπάρχουν δέκα καταστήματα Public που είναι πάνω από 2.000 τ.μ. και άρα σε αυτά θα ξεκινήσει το Public Group να εντάσσει σταδιακά τις οικιακές συσκευές.

Στο Σύνταγμα μπήκαν ήδη οι μικρές οικιακές συσκευές καθώς ταιριάζουν στο concept Public που βασίζεται στις πιο αυθόρμητες αγορές, και σε δεύτερη φάση θα ενταχθούν οι μεγάλες συσκευές, όπως ψυγεία, κουζίνες κ.λπ. Στο Golden Hall, έχουν ήδη μπει οι μικρές οικιακές συσκευές και σε επόμενο βήμα θα μπουν και οι μεγάλες.

Πλέον του λανσαρίσματος των νέων Public concept stores, το Public Group αναπτύσσεται σε ένα οικοσύστημα καινοτομίας γύρω από την ισχυρή μάρκα Public. Στόχος του Public Group είναι να διαμορφώνει συναρπαστικές εμπειρίες στο omnichannel retailing και να προωθεί την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, συνδυάζοντας τις καλύτερες τεχνολογίες με το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό.

Στόχος του είναι η παρουσίαση καινοτόμων ψηφιακών interfaces, η αναβάθμιση της online πλατφόρμας public.gr, η βελτίωση των logistics με την επέκταση και τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα αποθηκευτικά κέντρα, η αναβάθμιση της εμπειρίας στο call center κ.α. Ήδη χάρη στην κεντρική αποθήκη, άνω των 30 χιλιάδων τ.μ., της εταιρίας, το Public προσφέρει για 100.000 προϊόντα στο public.grδυνατότητα παράδοσης την επόμενη μέρα πανελλαδικά.

Σημειώνεται ότι η επιπλέον επένδυση των 20 εκ. αφορά σε επενδυτικές πρωτοβουλίες μέσω της PublicCapital Partners σε scale-up επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς Retail Tech & eCommerce, Fintech, Logistics, Digital Payments, EdTech, καθώς και Entertainment & Analytics. Απώτερος σκοπός είναι η διαμόρφωση ενός οικοσυστήματος που συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το μοντέλο αγοραστικής εμπειρίας που απολαμβάνουν οι καταναλωτές Public. Η διάθεση των 20 εκ. από την Public Capital Partners θα γίνεται σταδιακά και θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2023, ανάλογα με τις ανάγκες και τις ευκαιρίες που θα προκύψουν.

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις