Το νέο χαρακτηριστικό είναι ακόμη υπό δοκιμή, έτσι οι περισσότεροι χρήστες δεν θα δουν το νέο τμήμα «Trending Topics», αλλά είναι ξεκάθαρο ότι το κοινωνικό δίκτυο οδηγείται σε ένα μεγαλύτερο λανσάρισμα και όχι απλά σε μια νέα ιδέα.
Το Facebook από την πλευρά του επιβεβαίωσε τις δοκιμές αυτές και τόνισε πως ορισμένοι μόνο χρήστες μπορούν και βλέπουν το νέο χαρακτηριστικό.
Το τμήμα «Trending», το οποίο εμφανίζεται στη δεξιά sidebar, παραθέτει τα πιο καυτά θέματα της στιγμής, σε παγκόσμιο επίπεδο. Προφανώς, οι προσαρμοσμένες τοπικές τάσεις θα είναι επίσης διαθέσιμες.
Το Facebook θέλει περισσότερες συνομιλίες στην ιστοσελίδα και θέλει τους χρήστες να ασχολούνται περισσότερο με παγκόσμια θέματα, για να θέσει ενδεχομένως ένα φρένο στην ανάπτυξη του Twitter.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ