Η έρευνα αυτή έγινε από την υπηρεσία Brandwatch, η οποία εξέταζε για περισσότερα από τρία χρόνια, πολλά εκατομμύρια μηνύματα που δημοσιεύτηκαν σε ιστοσελίδες κοινωνική δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter.
Τα αποτελέσματα είχαν πολύ ενδιαφέρον μιας και σύμφωνα με την έρευνα αυτή, οι χρήστες του Twitter, κάνουν τα περισσότερα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη σε αντίθεση με τους χρήστες του Facebook που κάνουν ένα λάθος σε κάθε 323 λέξεις, ενώ στο Google+ γίνεται ένα λάθος σε κάθε 238.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ