Πέμπτη, 28 Νοε.
11oC Αθήνα

Ακόμα ένα κοινωνικό δίκτυο που κάνει πειράματα στους χρήστες του

Ακόμα ένα κοινωνικό δίκτυο που κάνει πειράματα στους χρήστες του

Μετά το Facebook ακόμα ένα κοινωνικό δίκτυο κάνει πειράματα με τους χρήστες του

Λίγο καιρό μετά την ανακοίνωση του Facebook σχετικά με την διεξαγωγή ψυχολογικού πειράματος εν αγνοία των χρηστών του, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο γνωριμιών OkCupid, αποκάλυψε ότι έκανε και αυτό πειράματα με τους χρήστες του.
 
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Κρίστιαν Ρούντερ, ενός από τους ιδρυτές του OkCupid, που έχει τίτλο «We Experiment on Human Beings!» («κάνουμε πειράματα σε ανθρώπους!») το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο όπως και το Facebook έκανε πειράματα πάνω στους χρήστες του για να μπορέσει να βελτιωθεί ενώ υποστηρίζει ότι αν κάποιος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο τότε υποβάλλεται σε εκατοντάδες πειράματα ανά πάσα στιγμή, σε κάθε site.
 
Ένα από τα πειράματα που έκανε το OkCupid, ήταν να εξαφανίζει τις φωτογραφίες από τα προφίλ, εξέταζε επίσης τη σχέση της φωτογραφίας με το profile text για να διαπιστωθεί κατά πόσο επηρεάζονται τα personality ratings ενώ τέλος έκανε και συστάσεις σε χρήστες σχετικά με το αν ταιριάζουν ή όχι με άλλα άτομα, οι οποίες απείχαν από τις εκτιμήσεις στις οποίες είχε προβεί όντως το λογισμικό της εταιρείας. 
 
Έτσι με αυτό τον τρόπο όποιος χρήστης ήταν μέρος του πειράματος είχε υψηλό «σκορ συμβατότητας» με έναν άλλο χρήστη (τη στιγμή που στην πραγματικότητα ήταν χαμηλό), με αποτέλεσμα να προσπαθεί να τον προσεγγίσει. 
 
Με τις φωτογραφίες να είναι εξαφανισμένες, διαπιστώθηκε ότι σε σχέση με μία συνηθισμένη μέρα, μέσα σε επτά ώρες χωρίς φωτογραφίες οι χρήστες απαντούσαν σε πρώτα μηνύματα 44% πιο συχνά, και οι συζητήσεις ήταν ουσιώδεις ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί που έδωσαν και τα προσωπικά τους στοιχεία επικοινωνίας με αποτέλεσμα το κοινωνικό δίκτυο να δουλεύει ακόμα καλύτερα. 
 
Όταν όμως οι φωτογραφίες εμφανίστηκαν, μέσα σε μόλις λίγα λεπτά οι συζητήσεις που είχαν ξεκινήσει χωρίς να έχουν δει τον άλλο, απλά… σταμάτησαν.
 
Τέλος στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι με βάση της μικρή απόκλιση μεταξύ των βαθμολογιών, η «εμφάνιση» και η «προσωπικότητα» ήταν λίγο-πολύ το ίδιο, καθώς οι αξιολογήσεις κυμαίνονταν σε παρόμοια επίπεδα. 
 
Το αποτέλεσμα λοιπόν του πειράματος αυτού ήταν ότι οι χρήστες κοιτούν απλά τη φωτογραφία ενώ η περιγραφή που υπάρχει στο προφίλ του χρήστη δεν αξίζει τίποτα.

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε