Παρασκευή, 22 Νοε.
21oC Αθήνα

Alibaba: Πωλήσεις μόλις… 23 δισ. δολαρίων τις πρώτες 9 ώρες της “μέρας των singles”!

Alibaba: Πωλήσεις μόλις… 23 δισ. δολαρίων τις πρώτες 9 ώρες της “μέρας των singles”!

Κάτι… έκανε από πωλήσεις η Alibaba. Ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του κατά την πρώτη ώρα της σημερινής “Ημέρας των singles” έφτασαν στα 84 δισεκατομμύρια γουάν (12 δισεκατομμύρια δολάρια), καταγράφοντας αύξηση 22% σε σχέση με πέρυσι. Ένας αριθμός που έφτασε τα 23 δισ. δολάρια τις πρώτες 9 ώρες!

Αντίστοιχη της “Μαύρης Παρασκευής” και της “Ψηφιακής Δευτέρας”, η “Ημέρα των singles” προωθείται ως μια γιορτή πωλήσεων από τον πρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή της Alibaba Ντάνιελ Ζανγκ από το 2009, και γρήγορα εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο γεγονός διαδικτυακών πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η σημερινή ημέρα είναι επίσης γνωστή κι ως “Double Eleven” από την σημερινή ημερομηνία 11/11, με τους τέσσερις άσσους να αποτελούν αναφορά στους ανθρώπους που δεν εχουν ταίρι..

Πέρυσι οι συνολικές πωλήσεις της Alibaba ανήλθαν στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, αφήνοντας πίσω τις διαδικτυακές πωλήσεις των 7,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων της “Ψηφιακής Δευτέρας” στις ΗΠΑ. Ωστόσο η αύξηση κατά 27% των πωλήσεων το 2018 ήταν η χαμηλότερη στην δεκαετή ιστορίας της, ανοίγοντας τον δρόμο για μια σειρά φρέσκων ιδεών για την προώθησή της.

Οι πωλήσεις της Alibaba κατά το πρώτο εννιάωρο αυξήθηκαν κατά 25% στα 23 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιστοιχώντας περίπου στα 2/3 των πωλήσεων της αμερικανικής Amazon.com κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Τη φετινή ηλεκτρονική γιορτή εγκαινίασαν η Αμερικανίδα τραγουδίστρια της ποπ μουσικής Τέιλορ Σουίφτ, αλλά και διασημότητες της Κίνας, όπως ο Τζάκσον Γι.

Πρόκειται για την πρώτη φορά κατά την οποία η Alibaba πραγματοποιεί την κορυφαία ημέρα των διαδικτυακών εκπτωτικών αγορών στην Κίνα, χωρίς την ενεργό παρουσία του συνιδρυτή της, Τζακ Μα, ο οποίος παραιτήθηκε από την προεδρία του ομίλου τον Σεπτέμβριο.

Η σημερινή ημέρα έρχεται σε μία κρίσιμη στιγμή για την Alibaba, καθώς ο όμιλος αναζήτησε οικονομική ρευστότητα 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσω της διάθεσης μετοχών του που πραγματοποιήθηκε μέσα στο Νοέμβριο στο Χονγκ Κονγκ.

Ωστόσο, η Alibaba εξακολουθεί να κυριαρχεί στην διαδικτυακή αγορά προϊόντων, όχι όμως χωρίς την ύπαρξη ανταγωνισμού από την JD.com, αλλά και την Pinduoduo, με την δεύτερη να δραστηριοποιείται στις κινεζικές κωμοπόλεις.

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις