Ανάμεσα στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google στις Android συσκευές θα βρίσκονται πλέον και οι σελίδες, τα προφίλ και οι αναρτήσεις των χρηστών του Facebook με το κάθε αποτέλεσμα να οδηγεί στην εφαρμογή του Facebook αντί σε μια ιστοσελίδα.
Από την κίνηση αυτή κερδίζουν και οι δύο εταιρίες μιας και με αυτό τον τρόπο θα χρησιμοποιούν περισσότεροι χρήστες τη μηχανή αναζήτησης της Google και θα ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στην εφαρμογή του Facebook.
Φυσικά, η Google δεν θα έχει πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα και τις πληροφορίες των χρηστών του Facebook ενώ για την ώρα η νέα λειτουργία δεν έχει γίνει διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες.