Ένα κοινωνικό δίκτυο το οποίο προστατεύει το χρήστη και τα δεδομένα του, φαίνεται πως αρέσει πολύ στους χρήστες που βαρέθηκαν το Facebook και όχι μόνο.
Τις τελευταίες μέρες το νέο κοινωνικό δίκτυο Ello γίνεται όλο και πιο δημοφιλές, με περίπου 31.000 αιτήσεις νέων μελών την ώρα.
Το νέο κοινωνικό δίκτυο που δημιούργησε ο Πολ Μπούντνιτζ διαφοροποιείται από το Facebook αφού δεν έχει καθόλου διαφημίσεις και δεν πουλά σε τρίτους τα στοιχεία των χρηστών του.
Μπορεί το Ello να δημιουργήθηκε το Μάρτιο του 2014, μόνο για 90 φίλους του Πολ Μπούντνιτζ όμως τον Αύγουστο αποφάσισε να γίνει διαθέσιμο και σε άλλους χρήστες οι οποίοι μπορούν να γραφτούν μόνο αν λάβουν πρόσκληση από κάποιον που είναι ήδη μέλος.
Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν το Ello να μεγαλώνει και να γίνεται όλο και πιο δημοφιλές αφού όπως λέει και ο ιδρυτής του το Facebook είναι μια πλατφόρμα διαφημίσεων, ενώ το Ello είναι ένα δίκτυο.
Το Ello κερδίζει χρήματα από τις επιπλέον υπηρεσίες – εφαρμογές που προσφέρει σε όσους χρήστες θέλουν το κάτι παραπάνω, γεγονός που δεν αρέσει και πολύ στους αναλυτές αφού υποστηρίζουν ότι όλα τα κοινωνικά δίκτυα εκτός του Facebook έχουν γίνει δημοφιλή επειδή προσφέρουν όλες τις υπηρεσίες τους δωρεάν.
Ό,τι και να λένε πάντως, το Ello για την ώρα έγινε της μόδας και όλοι οι “ψαγμένοι” και μη θέλουν να γίνουν μέλη του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: