Τεχνολογία

Έρευνα: Ένας στους δύο Έλληνες μπλοκάρει τις διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά

Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους.

Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.

Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.

Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ

 

Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα