Έρευνα της εταιρείας ComScore για τη χρήση φορητών συσκευών με πρόσβαση στο Ίντερνετ «χαρτογράφησε» τις «φυλές» των χρηστών σε όλο τον κόσμο, καταδεικνύοντας ότι η αγορά του mobile Internet γνωρίζει διεθνώς τεράστια άνθηση και αποτελεί το νέο πεδίο «μάχης» των εταιρειών.
Οι Ιάπωνες κάτοχοι smartphones (κινητά τηλέφωνα με διαδικτυακές εφαρμογές) χρησιμοποιούν το Ίντερνετ από το κινητό περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο λαό.
Οι Ευρωπαίοι κάτοχοι κινητών στέλνουν και λαμβάνουν τα περισσότερα γραπτά μηνύματα (SMS), ενώ οι Αμερικανοί κρατούν τα σκήπτρα στο Facebook, στο Twitter και στις εφαρμογές instant messaging, όπως το MSN και το Yahoo Messenger.
Στην Ιαπωνία, περισσότεροι από επτά στους δέκα χρήστες κινητής τηλεφωνίας (ποσοστό 75%) πλοηγούνται στον Παγκόσμιο Ιστό, «κατεβάζουν» περιεχόμενο ή χρησιμοποιούν εφαρμογές (apps).
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, μόνο το 43,7% των χρηστών κάνουν downloading ή χρησιμοποιούν apps, ενώ στην Ευρώπη το ποσοστό πέφτει στο 38,5%.
Επιπλέον, οι Ιάπωνες χρήστες χρησιμοποιούν το κινητό για να ελέγξουν τα email τους (54%), ενώ στις ΗΠΑ οι χρήστες έρχονται πρώτοι στο instant messaging από το κινητό, με ποσοστό 17%.
Οι Ευρωπαίοι είναι οι πιο «φανατικοί» των γραπτών μηνυμάτων (σε ποσοστό 81,7%) και ακολουθούν οι ΗΠΑ με 66,8% και η Ιαπωνία με 40,1%.
Το 21,3% των Αμερικανών χρησιμοποιεί smartphone για να μπει σε blogs ή sites κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ιαπωνία είναι 17% και στην Ευρώπη 14,7%.
Ακόμη, οι Ιάπωνες χρήστες είναι πιο πιθανό να τραβήξουν φωτογραφίες (63%) και να παρακολουθήσουν τηλεόραση ή ταινίες (22%) από το κινητό τους. Οι Ευρωπαίοι είναι περισσότερο πιθανό να ακούσουν μουσική (24,2%) ή να παίξουν παιχνίδια (24,1%).
Το Facebook είναι ο «ηγέτης» των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης -όσον αφορά στην πρόσβαση από κινητό- τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη, ενώ η ιστοσελίδα Mixi έρχεται πρώτη στην Ιαπωνία. Το Twitter είναι το μοναδικό κοινωνικό δίκτυο που κατατάσσεται στην πρώτη τετράδα και στις τρεις αγορές.
Η έρευνα έδειξε, επίσης, ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι εκτός ΗΠΑ δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο mobile Internet, θέλοντας να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Στην έρευνα της comScore συμμετείχαν εκατοντάδες χρήστες κινητών τηλεφώνων από 13 ετών και πάνω σε Ιαπωνία, Ευρώπη και Αμερική.