Οι έξι χώρες είναι η Σρι Λάνκα, η Γουατεμάλα, η Βολιβία, η Καμπότζη, η Σερβία και η Σλοβακία. Στις χώρες αυτές, από πέρυσι τον Οκτώβριο, το News Feed στο Facebook είχε «σπάσει» στα δύο. Στο «κανονικό» υπήρχαν μόνο αναρτήσεις από συγγενείς και φίλους αλλά όχι από ΜΜΕ. Είχε δημιουργηθεί ένα δεύτερο News Feed με την ονομασία Explore, όπου υπήρχε το περιεχόμενο από τα επαγγελματικά ΜΜΕ, επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς.
Αντιδράσεις για τις αλλαγές στο Facebook
Σε αρκετές από αυτές τις χώρες, αλλά και σε άλλες, οι αντιδράσεις από τα μέσα ενημέρωσης (και όχι μόνο) υπήρξαν έντονες. Υποστήριζαν ότι με τον τρόπο αυτό τελικά ενισχύονταν η παραπληροφόρηση και οι ψευδείς ειδήσεις. Οι ίδιοι οι χρήστες δεν φάνηκαν να ενθουσιάζονται με τα δύο ξεχωριστά News Feeds.
«Μας δώσατε την απάντηση. Οι άνθρωποι δεν θέλουν δύο ξεχωριστά feeds. Κάτι τέτοιο δεν τους βοήθησε τελικά να συνδεθούν περισσότερο με τους φίλους και την οικογένειά τους» δήλωσε ο επικεφαλής του News Feed Άνταμ Μοσερί.
Ο ίδιος αναγνώρισε ότι το πείραμα του Facebook είχε χωρίς προειδοποίηση αλλάξει τελείως το μιντιακό τοπίο στις έξι χώρες. Διαβεβαίωσε ότι στο μέλλον η εταιρεία θα αναθεωρήσει τον τρόπο που αξιολογεί και δοκιμάζει τα νέα προϊόντα της.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ