Το Quizdom, είναι αδιαμφισβήτητα το πιο δημοφιλές παιχνίδι γνώσης στην Ελλάδα και αυτό φαίνεται όχι μόνο από τους 2 εκατομμύρια χρήστες που έχει αλλά και από το γεγονός ότι αποτέλεσε έμπνευση και για τηλεπαιχνίδι στην ελληνική τηλεόραση.
Η Γερμανική εταιρεία mobile εφαρμογών friends4media Group μετά την εξαγορά του Quizdom σκοπεύει να καθιερώσει το παιχνίδι ως βασικό εμπορικό προϊόν του ομίλου ενώ σύμφωνα με τον CEO της εταιρίας δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται με την ελληνική εφαρμογή και είναι ενθουσιασμένος γιατί η κίνηση αυτή θα φέρει νέα προϊόντα βασισμένα στο Quizdom ενώ θα δούμε την δημοφιλή ελληνική εφαρμογή σε άλλες χώρες της Ευρώπη, της Ασίας αλλά και της Νότιας Αμερικής.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή του Quizdom, η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην ομάδα να προσφέρει νέα συναρπαστικά παιχνίδια στους χρήστες της, σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον.
Για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό το ποσό της εξαγοράς ενώ παράλληλα με την εξαγορά θα γίνουν ανακατατάξεις στην εταιρία με τον ιδρυτή της να μετακινείται στο Διοικητικό Συμβούλιο της friends4media με σκοπό να βοηθήσει τον όμιλο στη διεθνή επέκτασή του ενώ Υπεύθυνος για το Quizdom και το Quizdom Education στην Ελλάδα θα είναι πλέον ο CEO του Quizdom.