Η Microsoft παρουσίασε πριν από λίγο καιρό τη μηχανή αναζήτησης Bing, περιμένωντας να ανατρέψει την βασίλισσα Google...
στο χώρο της διαδικτυακής αναζήτησης. Παράλληλα έκλεινε συμφωνία με τη Yahoo! και δημιουργούσε κοινό μέτωπο απέναντι στη Google. Ωστόσο, η τελευταία εμφανίζεται ακλόνητη και όχι μόνο δε χάνει μερίδιο αγοράς, αλλά καταφέρνει να μεγαλώσει τη διαφορά.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της StatCounter σε παγκόσμιο επίπεδο η Google είχε τον Οκτώβριο μερίδιο αγοράς 90,81% από 90,54% που είχε το Σεπτέμβριο. Το Bing ανέβηκε από το 3,25% στο 3,31%, μικραίνοντας τη διαφορά από τη Yahoo! που έπεσε από το 4,37% στο 4,1%.
Στην Ελλάδα η κατάσταση διαφέρει, με το Bing να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 1,25% (από 1,21% το Σεπτέμβριο) και τη Yahoo! να πέφτει από το 0,95% στο 0,84%. Η Google συνεχίζει να σαρώνει στην Ελλάδα, με μερίδιο αγοράς για τον Οκτώβριο 97,62%.