H Google πλέον θα επιτρέπει την εξατομίκευση των διαφημίσεων που προβάλλονται από το δίκτυο της προκειμένου να ταιριάζουν περισσότερο στα ενδιαφέροντα των χρηστών της.
Οι νέες εξατομικευμένες διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο μετά από την συγκατάθεση του χρήστη στην ειδική ιστοσελίδα που δημιούργησε η Google μέσα από την οποία του ζητάει να δηλώσει διάφορα θέματα που τον ενδιαφέρουν, την ηλικία και το φύλο του.
Για την ώρα η νέα υπηρεσία είναι εθελοντική κι έτσι όσοι δεν θέλουν, δεν είναι υποχρεωμένοι να μοιραστούν κι άλλα προσωπικά δεδομένα με τη Google.