Όλοι οι χρήστες του Gmail με την εγγραφή τους δίνουν άδεια στην Google να μπορεί να σκανάρει τα emails τους με σκοπό να τους παρουσιάζει πιο προσωποποιημένες διαφημίσεις
Η Google πλέον ανακοίνωσε πως σταματάει μετά από 13 χρόνια το σκανάρισμα των emails των χρηστών του Gmail μιας και πλέον μπορεί να προσφέρει προσωποποιημένες διαφημίσεις στους χρήστες της αντλώντας πληροφορίες από άλλες πηγές για να μαθαίνει τις συνήθειες τους.
Αυτό γίνεται προκειμένου να μπορέσει να εκσυγχρονιστεί το Gmail στα επίπεδα που είναι και οι άλλες υπηρεσίες της Google.