Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian, η διαφήμιση, η οποία μπήκε τη Δευτέρα στη Wall Street Journal, τη New York Times και την Washington Post, φέρει την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της Samsung στη Βόρεια Αμερική, Γκρέγκορι Λι. Στο κείμενο αναφέρεται ότι η εταιρεία ζητά δημόσια συγνώμη επειδή δεν κατάφερε να «προσφέρει την καλύτερη δυνατή ασφάλεια και ποιότητα».
«Θα επανεξετάσουμε κάθε σημείο της συσκευής, συμπεριλαμβανομένων όλων των hardware, software, την κατασκευή και τη συνολική δομή της μπαταρίας», αναφέρει ο Λι στο κείμενο.
«Θα κινηθούμε όσο το δυνατό ταχύτερα, αλλά θα πάρουμε όσο χρόνο χρειάζεται προκειμένου να βρούμε τις σωστές απαντήσεις».
Το απολογητικό κείμενο επικεντρώνεται κυρίως στο Galaxy Note 7, το οποίο υποτίθεται θα αποτελούσε τη ναυαρχίδα της εταιρείας στα νέα της κινητά, έως ότου αποκαλύφθηκε το σοβαρό πρόβλημα που υπήρχε στην μπαταρία της συσκευής, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές αναφορές ότι το κινητό είχε υπερθερμανθεί και πιάσει φωτιά.
Ωστόσο, αναφέρεται και σε έναν ακόμα εφιάλτη της εταιρείας, την αποκάλυψη ότι ένα συγκεκριμένο μοντέλο πλυντηρίου ρούχων δονείτο τόσο δυνατά που διαλυόταν. Σε μια περίπτωση ένας άνδρας τραυματίστηκε σοβαρά στο σαγόνι εξαιτίας αυτού του προβλήματος. Για το λόγο αυτό η εταιρεία έχει συστήσει εθελοντική ανάκληση του πλυντηρίου για την αντιμετώπιση του θέματος και προσφέρει δωρεάν κατ’ οίκον επισκευή της οικιακής συσκευής.
Εν τω μεταξύ, στη Νέα Ζηλανδία έχει γίνει σχεδόν πλήρης ανάκληση του Galaxy Note 7, ωστόσο ορισμένοι πελάτες αρνούνται να εγκαταλείψουν τις συσκευές τους. Για το λόγο αυτό, οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας σε συνεργασία με τη Samsung σκοπεύουν να διακόψουν την παροχή υπηρεσιών για το συγκεκριμένο κινητό. Έτσι, από την 18η Νοεμβρίου τα Note 7 δεν θα λειτουργούν σε κανένα δίκτυο κινητής τηλεφωνίας στη χώρα αυτή.