Το δημοφιλές παιχνίδι των Windows δημιουργήθηκε από τη βαρεμάρα ενός υπαλλήλου που έκανε πρακτική στη Microsoft
Η Πασιέντζα, το δημοφιλές παιχνίδι που είναι διαθέσιμο από τις πρώτες εκδόσεις των Windows της μέχρι και σήμερα, μπορεί η Microsoft να χρησιμοποιούσαν το παιχνίδι ως μέσο εκπαίδευσης εκπαίδευσης των χρηστών για να μάθουν να χειρίζονται το ποντίκι και τις δυνατότητες του όμως ο δημιουργός της έχει άλλη άποψη.
Σύμφωνα με τον Wes Cherry, η “Πασιέντζα” δημιουργήθηκε όχι επειδή του είπε κάποιος από τη Microsοft να δημιουργήσει μία εφαρμογή για να μάθουν οι χρήστες να χειρίζονται τον υπολογιστή, αλλά επειδή απλά βαριόταν κατά τη διάρκεια της πρακτικής του στην Microsoft και χρειαζόταν κάτι για να τον χαλαρώνει από το βαρύ πρόγραμμα της εργασίας του.
Φυσικά η Microsoft αξιοποίησε την ιδέα του Cherry και την ενσωμάτωσε στα Windows και πλέον έγινε αναπόσπαστο κομμάτι του λειτουργικού της εταιρίας ενώ ο δημιουργός της ο οποίος πλέον είναι αγρότης και δεν ασχολείται με την πληροφορική, δεν κέρδισε χρήματα από την επιτυχημένη εφαρμογή του.