Το Μάιο το Facebook ενεργοποίησε τη λειτουργία δικών του ειδήσεων η οποία ονομάζεται Instant articles και σε συνεργασία με μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς όπως είναι οι New York Times, το National Geographic, το BuzzFeed, το NBC, η Atlantic ο Guardian το BBC Newsη Spiegel και η Bild προσφέρει στους χρήστες το δικό του ειδησεογραφικό περιεχόμενο το οποίο φορτώνει πολύ πιο γρήγορα από τα posts που παραπέμπουν σε άλλες ιστοσελίδες αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο το χρόνο παραμονής των χρηστών στο Facebook.
Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί από την πλευρά τους θα έχουν το 100% των διαφημίσεων που θα προβάλλονται στη νέα υπηρεσία ενώ θα έχουν στοιχεία analytics τα οποία θα μπορούν να μπουν στην πλατφόρμα της Google.
Η υπηρεσία Ιnstant Αrticles είναι διαθέσιμη πλέον σε όλους τους χρήστες iPhone και πλέον οι χρήστες της εφαρμογής του Facebook θα παρατηρήσουν ένα νέο εικονίδιο με κεραυνό το οποίο θα παραπέμπει στη νέα υπηρεσία και σύμφωνα με το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο οι ειδήσεις αυτές θα φορτώνουν 10 φορές πιο γρήγορα από τις απλά posts.
Τέλος στο Android τα Instant Articles θα τα δούμε μέχρι το τέλος του 2015 ενώ σύμφωνα με το Facebook ο αλγόριθμος προβολής των ειδήσεων δεν έχει αλλάξει και δεν πρόκειται, τουλάχιστον για την ώρα, να δώσει πλεονέκτημα στα Instant Articles