Ποιά είναι η ιστορία του λογότυπου της Google: Οι ιδρυτές Larry Page και Sergey Brin συναντήθηκαν το 1995 στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ. Μέχρι το 1996, δημιούργησαν μια μηχανή αναζήτησης (που αρχικά έφερε την ονομασία BackRub), η οποία χρησιμοποιούσε συνδέσμους για τον καθορισμό της σημαντικότητας μεμονωμένων ιστοσελίδων. Δείτε το Doodle της Google.
Το 1998 ο Larry Page και ο Sergey Brin χρησιμοποιούν το πρώτο λογότυπο για την μεταπτυχιακή τους εργασία στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ.
Τον Σεπτέμβριο του 1998 το Google γίνεται google.com και μοιράζεται την έκδοση beta με όλο τον κόσμο.
Στις 30 Αυγούστου του 1998 η ομάδα πηγαίνει στο φεστιβάλ του “Φλεγόμενου Ανθρώπου” και δημιουργεί το πρώτο Doodle ως μήνυμα “εκτός γραφείου”. Τον Μάιο του 1999 το λογότυπο παραμένει παιχνιδιάρικο με πιο εκλεπτυσμένη όψη με τη χρήση της γραμματοσειράς Catull. Τον Μάιο του 2010 το λογότυπο φωτίζεται και εμφανίζει μια μειωμένη σκίαση. Τον Σεπτέμβριο του 2013 το λογότυπο παραμένει επίπεδο με κάποιες τυπογραφικές τροποποιήσεις. Τον Σεπτέμβριο του 2015 το λογότυπο της Google γίνεται κομμάτι μιας νέας οικογένειας που περιλαμβάνει τις κουκκίδες του Google και το εικονίδιο “G”.
Διαβάστε τα πάντα για την ιστορία της Google και την ιστορία του λογότυπου Google
Τα πρώτα χρονια της Google σε… αριθμούς: Το έτος 1995, οι Larry Page και Sergey Brin γνωρίζονται στο Στάνφορντ. Ο Larry, 22 ετών, απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, θέλει να εγγραφεί στη σχολή. Ο Sergey, 21 ετών, αναλαμβάνει να τον ξεναγήσει στο χώρο.
Το 1996 ο Larry και ο Sergey αρχίζουν να συνεργάζονται σε μια μηχανή αναζήτησης που λέγεται BackRub. Το BackRub λειτουργεί σε διακομιστές του Στάνφορντ για περισσότερο από έναν χρόνο. Τελικά, το εύρος ζώνης που χρησιμοποιεί είναι πολύ μεγάλο για το πανεπιστήμιο.
Το 1997 το Google.com καταχωρίζεται ως τομέας στις 15 Σεπτεμβρίου. Το όνομα –ένα λογοπαίγνιο με τη λέξη “googol”, η οποία είναι ένας μαθηματικός όρος για τον αριθμό που ξεκινάει με το ψηφίο 1 ακολουθούμενο από 100 μηδενικά– εκφράζει το στόχο του Larry και του Sergey να οργανώσουν έναν φαινομενικά απεριόριστο όγκο πληροφοριών στον ιστό.